minoes32
door minoes32 Oct 31, 2011 om 15:29
Computers & telefonie

Pro Assist,Belcompany en Mtv Mobiel.

Ik heb vanaf Maart 2011 een abonnement met een blackberry curve 8520 genomen van MTV Mobiel uit de winkel Belcompany.
Vanaf maart doet het toestel niet naar behoren.

Vaak langs belcompany gegaan en met veel smoesjes uit de winkel gegaan,de laatste keer had ik volgens hun de doos moeten bewaren dan had het toestel geruild kunnen worden omdat ik die niet had kon het dus niet,waar voor heb je die doos nodig dan,vroeg ik nou dan kunnen we hem door verkopen.

Bij MTV Mobiel heb ik gevraagt om het aftekopen dat kon voor 700 euro,wat ik dus niet heb wat belachelijk veel geld is.

Omdat beiden partijen niet met een oplossing komen heb ik zelf proassist gebeld dat mijn mobieltje defect is.

Geen probleem hij wordt gemaakt.

Dat zou volgens hun 1 tm 9 weken gaan duren.

Ik ben al vanaf Juni tm 1-10-2011 aan het wachten.

1-10-2011 heb ik een nieuwe gekregen omdat het zo lang geduurd heeft van proassist.

Maar deze is ook niet in orden ook weg gestuurd voor reperatie.

Net gebeld hij lig bij de reperatie hoe lang het gaat duren weten we niet staat totaal 9 weken voor.

Mijn abonnement blijft lopen haast al 1 jaar om,weg gegooit geld ga zo 2e jaar in en een vette rekening betalen zo'n 34 euro per maand inplaatst van een 10 eerste jaar.

Wat kan ik eisen en nog netjes regelen?.

Vriendelijke groet en dank.

546 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bcklantenser
door bcklantenser - Nov 1, 2011 om 11:47
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte klant,

Kunt u contact met ons opnemen via socialmedia@belcompany.com ? Graag met gegevens als 06-nummer en reparatienummer. Mocht u niet beschikken over dit laatste nummer, dan graag het imeinummer van het betreffende toestel (dit is een 15-cijferig nummer, te vinden op uw garantiebewijs of aan de achterkant van uw toestel, onder de batterij).

Wij gaan dan kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

BC WebCare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer