vj
door vjs Oct 4, 2007 om 23:00
Computers & telefonie

Probleem met internet

HELP!!!


Heb adsl en telefonie van Orange. Ging heel lang goed, sinds augustus heb ik problemen met internetten. Vooral msn is waardeloos,  sluit iedere keer af, en berichtjes komen niet door, of blokkeren.. ook andere programma's / sites lopen niet lekker. blokkeren regelmaitg, moet dan internet even afsluiten en weer opnieuw opstarten. In taakbeheer zag ik dat er Twee processen lopen onder de naam: iexplore.exe


vraag: klopt dit wel, moeten dit twee processen zijn? Allerlei scanners, virus- en spyware scanners hebben tot nu toe geen uitkomst geboden.. ik weet niet meer..


 

234 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geef als eerste nu eens uitsluitsel wat je met de reacties van je vorige vraag hebt gedaan.

Dit probleem speelt dus al even en voordat er weer (dubbele) reacties gegeven worden graag respons.

Dit helpt je alleen maar om eerder en echt van deze problemen af te komen. Ik zie alleen 2 vragen maar geen reactie terug op de gegeven tips. Je kunt gewoon in de vraag op de reageerknop drukken.

One Eye

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 23:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

sorry hoor! u heeft gelijk! ik heb eigenlijk van alles al geprobeerd, wat mij eerder is geadviseerd. heb allerlei virus- en spywareprogramma's gebruikt. Ccleaner gebruikt, msn opnieuw geinstalleerd, e.d. maar resultaat tot nu toe weinig. Volgens Orange, mijn provider moet de verbinding in orde zijn.


Dus merkte ik in taakbeheer op, twee processen Iexplore.exe, naast explorer.exe


ligt het daaraan misschien?


 

ve
door verwijderd - Oct 5, 2007 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sluit 1 van die iexplorers af en kijk dan of het probleem opgelost is, zo niet dan zit het ergens anders.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2007 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

vjs,


probeer eens systeemherstel naar de datum dat het wel goed ging, eens kijken of dat werkt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

Ar
Arti7 - Jun 25, 2024 om 17:11
Geldzaken & recht

Is <a href="//freedom24.com" target="_blank">www.freedom24.com</a> veilig geld platvorm?

Ik zou graag 1 spaarrekening/ Diposito openen bij Freedom24. Is de website en app veilig? Garantie is 20.000 euro en met partner 40.000 euro. klopt dit? Geloof dat het eu deel in Cyprus gevestigd is. Geen bronbelasting? Zijn er nog haken en ogen aan dit platvorm? Lees meer