ar
door ariebelinda Feb 2, 2007 om 12:13
Computers & telefonie

Problemen downloaden ringtones (orangeabonnement)

Ikheb een mobiel met orangeabonnement. Nu heb ik van internet een ringtone willen downloaden, netjes een smsje gekregen zodat ik deze ringtone kon laden. Maar het lukte niet de verbinding kwam niet tot stand. Kontakt gehad met orange, ik dacht misschien staan de intellingen in mijn mobiel niet goed. Maar dat was het niet ik moest orangeworld afsluiten voor 6 euro in de maand, anders zou het niet lukken om ringtones of spelletjes op je mobiel te krijgen. Maar om elke maand zomaar 6 euro te betalen dat vind ik nogal veel. Maar nu heb ik het simkaartje in een andere mobiel (simlockvrij toestel) geprobeerd, en daarbij lukt het wel en kan ik wel ringtones van internet downloaden. Hoe zou dat kunnen? Heeft iemand ook deze ervaring? Of kan iemand mij hier verder mee helpen?

196 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

wil je met je orangeabonnement kunnen downloaden dan zal er waarschijnlijk niets anders op zitten dan je te abonneren.
Dat is trouwens wel een duur grapje.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2007 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

---Maar nu heb ik het simkaartje in een andere mobiel (simlockvrij toestel) geprobeerd, en daarbij lukt het wel en kan ik wel ringtones van internet downloaden---------

Geen idee wat het probleem dan zou zijn, lijkt me niet dat het door een simlock komt als toestel met simlock gewoon van orange is

maar je kunt je toestel laten un-locken, wellicht ben je dan van het euvel verlost, - zo duur is het un-locken niet meer en =eenmalig en niet elke maand E6,- ;-)

Groetjes,

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou kunnen zijn dat Orange de software in het toestel heeft bewerkt, waardoor er alleen gesurft en gedownload kan worden via Orange World. Vodafone doet dit bijvoorbeeld ook bij haar live-toestellen.
Een andere optie is proberen de internet-instellingen te bemachtigen voor internet via GSM in plaats van via GPRS. Heb je voor mij een keer het type van je toesel?

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

je vroeg om het type toestel, dat is een LG F2400