ss
door ssmmon Dec 23, 2003 om 10:35
Computers & telefonie

Problemen Packard Bell I-Xtreme 4001

Zijn er mensen die ook problemen hebben met de bijgeleverde software om software te kunnen herstellen? Bij mij werkt het in ieder geval niet! Het enige wat PB doet is de MasterCD's (tot 2 keer toe!) opsturen, maar het probleem echt oplossen is er niet bij!

519 4 Rapporteer

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:21
207 Antwoorden / 4 Vragen

Op de site van Packet Bell (http://support.packardbell.nl/pri/index.php?PibItemNr=platform_J6n) staat in faq hoe je moet handelen als de master CD niet goed werkt. Dat lijkt me het geval. Daar zijn ook patches en updates te vinden. Als je nog garantie hebt zou ik eerst even contact zoeken met de handelaar. Is de goede update niet beschikbaar, dan is het mogelijk dat enkele drivers niet meer goed zijn. De laatste drivers kun je vinden op www,tweakers.net.

Overigens je bent vast niet vergeten van CD-Rom te booten met de master cd in de speler.
Dat moet in bios zijn ingesteld

succes!

ss
door ssmmon - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het is niet zo zeer dat de MasterCD niet werkt, echter is er standaard programmatuur meegeleverd zoals smartrestore en snapsys die hun input halen van de harde schijf waar op een aparte, verborgen partitie alle programmatuur staat. Dit werkt voor geen meter, en de "helpdesk" weet hier ook geen raad mee!

dorreweert
door dorreweert - Apr 16, 2004 om 12:21
13 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet die cd samen met een diskette gebruiken die ook bij je pc is geleverd t is een rooie diskette. maar als je hem gebruikt wordt alles op je pc teruggezet naar het origineel, je hd wordt helemaal leeg gehaald en alle software die bij de pc hoort wordt opnieuw geinstalleerd. je kunt van deze mastercd geen losse programmas installeren. je moet bij paccardbell dus kiezen alles of niets.

ss
door ssmmon - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Maar ik heb helemaal geen diskettes of CD's ontvangen bij het uitleveren!