in
door invictor Feb 28, 2005 om 12:59
Computers & telefonie

Quicknet naaistreek

Kan een internetprovider zomaar 210 euro vragen voor een verhuizing van een bestaand adsl abbo? Quicknet doet dit, geen mogelijkheid om op te zeggen. Je kan wel het resterende jaar afkopen, maar ja, ik moet nog 7 maanden, dus rekening is dan nog steeds rond de 190 euro. Iemand een idee?


Ik vind dit schandalig

391 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aenigma
door aenigma - Feb 28, 2005 om 13:39
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,



Ik vrees dat u hiertegen weinig kunt doen. Ik vind het bedrag ook hoog,
maar u betaalt altijd als u verhuist en uw adsl meeneemt naar u nieuwe
adres. Uw telefoonlijn moet geschikt gemaakt worden voor adsl (worden
geactiveerd), hetgeen zowel een technisch als een administratief
gebeuren is. Daarvoor betaalt u dus, hoeveel dat is verschilt per
provider.



Algemene voorwaarden Quicknet:

http://www.quicknet.nl/klantenservice/voorwaarden

Veelgestelde vragen:

http://www.quicknet.nl/abonnementen/vgv_abo/Wijzigingen+in+abonnement



Daarin lees ik het volgende:

[qoute]

Bij een verhuizing geldt het volgende: Verhuizen binnen 1 jaar binnen
QuickNet ADSL gebied: De verhuiskosten bedragen € 135,- De
aansluitkosten bedragen € 75,- Verhuizen na 1 jaar binnen QuickNet ADSL
gebied: De verhuiskosten bedragen € 75 De aansluitkosten bedragen € 75
Verhuizen binnen 1 jaar naar Multikabel gebied: U betaalt de resterende
aantal maanden van de minimale contractsduur (12 maanden) U betaalt de
op dat moment geldende aansluitkosten

[eind qoute]



€135 + €75 = €210, ik denk dus dat u met dit bedrag te maken heeft.



vr. gr.

jo
door johnnie112 - Mar 19, 2005 om 20:12
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Deze verhuiskosten zijn kosten die quicknet ook moet maken voor de verhuizing. Deze kosten gaan namelijk rechstreeks naar de leverancier van de lijn. Dwz naar BBNed of Tiscali (de lijnleveranciers voor Quicknet).


Volgens mij is het zelfs zo dat zij het op hun beurt weer af moeten dragen aan KPN. Dit laatste week ik echter niet zeker.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer