richardkrens
door richardkrens Mar 9, 2010 om 14:17
Computers & telefonie

Real player download manager probleem

Heb Windows7. Na probleem met IncrediMail (dat inmiddels is opgelost) krijg ik de RealPlayer download manager niet meer te zien als ik een filmpje wil downloaden. Heeft altijd prima gewerkt maar krijg de download manager toets niet meer te zien.
Heb RealPlayer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
Zou een oplossong op hoge prijs stellen!
alvast bedankt en groeten van
richard

1555 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2010 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Heeft de player wél gewerkt onder W7?
Zo ja, dan zou je eens systeemherstel kunnen proberen naar een datum toen het nog wel werkte., maar misschien zijn de problemen met incredimail dan ook weer terug (?). Je kunt het in ieder geval altijd weer terugdraaien.
Ga naar Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - systeemherstel en volg de aanwijzingen.
Of: probeer Real Alternative eens (rechts bovenaan latest version
Suc6

richardkrens
door richardkrens - Mar 9, 2010 om 20:48
7 Antwoorden / 7 Vragen

Hartelijk dank voor je reactie.
inmiddels is het probleem opgelost als volgt:
1. Click Tools.
2. Select Manage Add-ons.
3. Locate RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer.
4. Ensure that it says "Enabled" under the Status column.
5. If it is disabled, click on the plugin.
6. In the lower portion of the window, select Enable and click OK.
(You will need to close and reopen Internet Explorer.)

hopelijk helpt dit ook anderen met het zelfde probleem

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2010 om 21:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....hopelijk helpt dit ook anderen met het zelfde probleem.....

Bedankt voor het terugmelden.
Fijn dat het opgelost is.
Met vr.gr.