gr
door groovymaster May 11, 2006 om 14:29
Computers & telefonie

Reparatie Bedrijven, wie kent ze? en welke is het goedkoopst?

Hallo, ik ben michiel van delft

en ik heb een kapotte motorola V3 Razr Silver.

Het scherm is kapot (BINNENSCHERM) maar ik heb gehoord, dat die aan elkaar zitten, en dus allebij worden geleverd, er zit een scheur in, en dat moet dus vervangen worden, nou heb ik hem opgestuurt naar Solid Vision BV. daar moet ik 180 euro betalen, om het toestel weer werkend en goed thuis te krijgen, dat vind ik aanzienlijk duur, dus ik heb zitten googlen, om een paar andere reparatie bedrijven te vinden, dit zijn ze:

-http://www.fixsupport.nl/ (alleen buiten de garantie, 90 euro reparatie beeldscherm)

-http://www.gsmdokter.nl/rotterdam/rotterdam.html (C.A. 90 euro)

ik ben nog jong, dus ik moet op mijn geld letten, ik weet niet veel reparatie bedrijven, en ik zou het fijn vinden, als iemand mij hiermee zou willen helpen.

dank u!

michiel van delft

PS!!!! Het is ook goed als het aleen de schermpjes zijn, dan zet ik ze zelf wel inelkaar

1208 9 Rapporteer

wi
door wippie - May 11, 2006 om 14:43
260 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben jong dus ik moet op mijn geld letten. Denk je dat andere wat oudere inwoners van dit landje niet op hun geld moeten letten? Daarbij ben je ook om het even netjes te zeggen, ONGEDURIG. Wie weet zijn er anderen al aan het uitzoeken wat eventueel voor jou een oplossing zou kunnen zijn. Maar om drie keer dezelfde vraag te stellen binnen 12 minuten is enigzins overbodig. Waarvan akte.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 11, 2006 om 14:51
16959 Antwoorden / 202 Vragen

Kijk eens in de Gouden Gids. Of zoek een electronica hobbyist in eigen omgeving.

Een ander advies is: probeer een motorola V3 Razr Silver te pakken te krijgen waarvan het scherm niet defect is doch een ander onderdeel of mogelijk nog beter, als je het toch zelf in elkaar kunt zetten: probeer het scherm zelf te bestellen. Zeld doen is uiteindelijk altijd het goedkoopste.

ijzerbroot
door ijzerbroot - May 11, 2006 om 14:52
460 Antwoorden / 6 Vragen

buitendien: ik lees toch duidelijk dat 't al bij een reparateur ligt... Eerst denken, dan doen?

sunset_1
door sunset_1 - May 11, 2006 om 15:36
265 Antwoorden / 22 Vragen

Ik neem aan dat je weet dat wanneer je je toestel niet laat repareren door Solid Vision je wel de onderzoekskosten moet betalen toch?

Buiten dat: wanneer je de reparatie door Solid Vision uit laat voeren dan blijft je fabrieksgarantie waarschijnlijk gewoon van kracht, zij zijn immers een door Motorola erkend reparatiebedrijf.

stacey
door stacey - May 11, 2006 om 23:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb nog een site gevonden die reparatie`s doet,

informeer hier eens naar de kosten........

http://www.gsm-stuk.nl/

Succes

gr
door groovymaster - May 11, 2006 om 23:25
7 Antwoorden / 1 Vragen

hallo

dat ik de vraag PERONGELIJK 3 keer heb gesteld, was een foutje, want ik dacht dat het niet gelukt was, zeur daar dan niet zo over.

btw, hij ligt al bij de reperateur, dus? dat kost 180 euro! man denk na, dan heb ik hem nog liever kapot thuis dan dat ik dat betaal.

dus denk aub ff na voordat je nutteloze antwoorden erop zet, WAAR IK TOCH NIKS aan heb

gr
door groovymaster - May 11, 2006 om 23:28
7 Antwoorden / 1 Vragen

Maar ik denk toch wel, dat ik het meeste ben die op mijn geld moet letten! wat denk je nou, dat ik meer geld heb dan een ouwe van 30 ,40? denk je dat ik zo maar alles koop? nee dus...

ongedurig, man, denk ff na voordat je wat zegt, want hier help je me niet mee, maar dat was volgens mij je bedoeling ook niet, alleen maar iemand afkraken als iemand iets verkeerd doet of zegt...

wat heb ik daar aan?

niks dus..

danku

gr
door groovymaster - May 11, 2006 om 23:32
7 Antwoorden / 1 Vragen

dat ik de kosten voor het nakijken moet betalen, is niet zo'n probleem, want met andere instanties ben ik toch ongeveer 90 euro goedkoper uit, die 25 euro moet dan maar,

ik heb dan nog WEL garantie op mijn motorola, maar niet meer op mijn scherm, maar dat krijg ik dan weer van het bedrijf waar ik het schermpje koop, dus er veranderd niks

in
door inpacto - Jun 7, 2006 om 08:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hier is er nog 1

www.repairyourphone.nl ( prijs circa 75 )