gj
door gjs Apr 12, 2016 om 10:34
Computers & telefonie

Samsung tab 3

het geheugen van mijn tab 3 zit vol hoe kan ik het geheugen wissen

675 1 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2016 om 10:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die vraag heb je gisteren al gesteld en is door diverse mensen beantwoord https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/tab-3?id=583561

Tijger2
door Tijger2 Apr 12, 2016 om 11:11
302 Antwoorden / 1 Vragen

Staking gestaakt?:-)

Cookies
door Cookies Apr 12, 2016 om 11:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Andere vragen heb ik niet beantwoord. Zit een beetje in dubio. Het is de 12e maar de site is nog steeds bagger. Even overleggen met de rest???

aurora1
door aurora1 Apr 12, 2016 om 14:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op de 4e hebben we een mail ontvangen met o.a. de mededeling dat over een week "langs deze weg de status van de voortgang + de issues die zijn getackeld" gemeld zou worden. Dat zou dan gisteren geweest moeten zijn. Ik heb nog niets ontvangen. Ik kan ook nog niet ontdekken dat er verbeteringen zijn aangebracht. Ik heb gisteren op een enkele vraag gereageerd. De beloofde mail eerst nog maar even afwachten?

costnix
door costnix Apr 12, 2016 om 14:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kijk er nog wel eens rond, maar u heeft gelijk de webstek is nog steeds BAGGER!!! Als ik zo de HTML brontekst bekijk, maken ze er spaghetticode van :-( De redactie moet maar eens kijken bij Wordpress. Dat is een verademing vergelekenbij hier.

Cookies
door Cookies Apr 12, 2016 om 15:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@aurora1: je hebt gelijk. Was vergeten dat we deze week een update zouden krijgen. Nog maar even die mail afwachten. Voorlopig is er nog geen enkele verbetering te bekennen. @costnix: bagger is het goede woord.