gj
door gjs Apr 11, 2016 om 11:58
Computers & telefonie

Tab 3

ik heb een samsung tab 3 nu krijg ik de melding geheugen vol hoe kan ik het geheugen wissen?

1082 3 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 11, 2016 om 12:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan zomaar niet het geheugen wissen!

1. Je kan het geheugen uitbreiden door een sd kaart te kopen en zoveel mogelijk apps naar de sd kaart verplaatsen. (Niet alle apps kunnen verplaatst worden.)
2. Bekijk welke overbodige apps je hebt en verwijder die.
3. Download CCleaner uit de Playstore en laat dat programma zijn werk doen.

akkerdistel
door akkerdistel Apr 11, 2016 om 15:22
1790 Antwoorden / 3 Vragen

4. Er zijn apps die een hoop data downloaden en opslaan tijdens het gebruik, maar deze niet wissen. De truc is deze handmatig zoeken (tip; Total Commander) en dan zelf wissen, kan bij bepaalde apps 1gb schelen. Echter zul je hiervoor zelf op ontdekkingstocht moeten gaan..

marita5
door marita5 - Apr 11, 2016 om 12:06
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gjs ,

Lees deze informatie eens door , klik op rode regel .

https://www.seniorweb.nl/artikel/android-tablet-opschonen

aurora1
door aurora1 - Apr 11, 2016 om 15:15