sn
door snelle jelle Jul 27, 2019 om 15:30
Computers & telefonie

Samsung Tablet weigert

Goedendag,2.5 jaar geleden heb ik een samsung Tablet cash gekocht bij M.Markt.
een tijdje geleden weigerde hij spontaan,kon hem niet meer aan doen. accu was vol.
Ben naar samsung service winkel in R.dam geweest.
Aan gezien ik geen aankoopbewijs/bank afschrift kon tonen wilde zij niet helpen?ontgrendelen.
toen naar M.Markt geweest voor,betaal/aankoop hisyorie, tablet was niet gemeld met klantenkaart.M.M
Al met al hij is niet meer te gebruiken.heeft iemand een tip of advies
Alvast bedankt .
Andre L

3471 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 27, 2019 om 15:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dan ook de garatie papieren niet meer?

sn
door snelle jelle - Jul 27, 2019 om 15:54
14 Antwoorden / 15 Vragen

Had ik ook aangedacht tijger maar heelaas ook geen garantie/verpakking.
Bedankt voor meedenken A.L

panter22
door panter22 - Jul 27, 2019 om 16:03
6599 Antwoorden / Vragen

Er zit 24 maanden fabrieksgarantie op de tablet, dus gratis zal het servicecentrum de tablet niet maken.
Laten repareren is vaak geen optie, zeker als de tablet niet al te duur was. Kun je beter een nieuwe kopen.
Maar eerst eens speuren op het internet. De tip van Sjoppie met de draadjes komt vaak voor.
Kijk ook eens bij de Samsung  community:
https://eu.community.samsung.com/t5/Tablets/bd-p/nl-tablets
Kijk bij de tip met de nummers 1 t/m 10 (bijna onderaan)
https://www.tabletsmagazine.nl/vraag-en-antwoord/opstarten/

Th
door Thijs124 - Jul 27, 2019 om 16:53
289 Antwoorden / Vragen

Zonder factuur, rekening of welk eigendomsbewijs dan ook zal niemand je kunnen helpen. Dan kan iedereen wel met gestolen spullen komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 27, 2019 om 19:32
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Ga op zoek naar een kleine computer expert in uw omgeving bijv. Computer support. Faar kan men u ongetwijfeld helpen als een fabrieksherstel volgens de gebruiksaanwojzing niet helpt.

jo
door jorisw Jul 27, 2019 om 20:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Een bedrijf dat vergrendelde apparaten zonder eigendomsbewijs ontgrendelt zou je moeten aanklagen, en geen zaken mee moeten doen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 27, 2019 om 22:02
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Zo? dat is een boute bewering. U heeft gelijk als er sprake zou zijn van diefstal of zo iets dergelijks. Daarbij komt dat na het ontgrendelen de inhoud beschikbaar is waaruit ook nog kan worden afgeleid of er sprake is van eigendom of niet. Zoals u het stelt zou ontgrendelen altijd een strafbaar feit zijn.

gompy2
door gompy2 - Jul 27, 2019 om 20:09
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@snellejelle,
Als je geen enkele documentatie van je aankopen bewaard zolang je die apparaten nog hebt, kun je het schudden, niet alleen met je tablet, maar met alles...

Als je niets bewaard is dat gewoon erg dom, punt

De tablet wil niet opstarten.

Hou de aan-uit-knop een aantal minuten stevig ingedrukt, desnoods een vijf minuten of meer.
Helpt dit niet dan moet je iemand opzoeken die je tablet even open maakt en het stekkertje van de batterij even loskoppelt en weer vast druk, daarna de tablet weer samendrukt, in feite is dit een hele simpele klus, heb het meerdere malen uitgevoerd bij de Samsung tablet van mijn vrouw.
Klik -> Hier

sn
door snelle jelle - Jul 27, 2019 om 20:44
14 Antwoorden / 15 Vragen

bedankt voor tips ,dat ik geen aankoop/eigendomsbewijs is dom van mij.maar bij de service desk samsung R.dam werd mij gezegd  kan dit  probleemje a la minute verholpen,worden zelfs ff buitengarantie.maar heelaas, iedergeval bedankt

gompy2
door gompy2 Jul 27, 2019 om 21:03
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Media Markt en service na een garantieperiode zijn twee heel verschillende werelden hoor, service IN een garantieperiode betekend geregeld een gebed zonder einde als je de diverse fora mag geloven  ;)

Maar goed, maakt niet uit.

Ik zou het erg waarderen als je hier liet weten of het wel of niet gelukt is met de tips...

suzanne1957
door suzanne1957 - Jul 27, 2019 om 21:05
31 Antwoorden / Vragen

Volgende keer dan maar een iPad kopen.

diumenge
door diumenge Jul 27, 2019 om 21:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Haha, stumper.

gompy2
door gompy2 Jul 27, 2019 om 21:19
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@suzanne1957,
Kun je ook met verstandige argumenten aangeven waarom?

Vrees van niet...

Lees maar even rustig door als je erg veel tijd hebt.
Klik-> Hier

Ongeveer 750.000 resultaten

(0,36 seconden)

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 27, 2019 om 22:08
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Een iPad, allereerst is dit (volgens de regels van deze site) ongewenste reclame  en waarom hoe dan ook een product van de 'fruitfabriek' gelet opniet alleen waar @GOMPY al naar verwijst.

lo
door lovewinnie Jul 28, 2019 om 10:44
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Die helpen ook niet zonder aankoop bewijs.. En terecht. Zou zomaar gestolen kunnen zijn

Heb ik ipad  en 2 samsung tab 4.
Nou geef ons die Samsung maar. Ipad is nood ding en staat nooit aan.

ma
door malty - Jul 28, 2019 om 08:53
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk eens in onderstaande link bij Hard Reset Hardware matig of dat mogelijk is.

https://www.tabletguide.nl/tablet-tip/hoe-reset-ik-mijn-android-tablet/

diumenge
door diumenge - Jul 28, 2019 om 09:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het is onduidelijk wat precies probleem is en welk model het betreft, maar wellicht kan je tips vinden door te zoeken op 'unbrick samsung tablet'.