rgz
door rgz Feb 11, 2007 om 21:51
Computers & telefonie

Schermhoekje kapot

Hallo mensen,

ik heb een ASUS A6R van ongevaan 3 kwartalen oud. nu is het voorval dat ik deze heb laten vallen (ja ik weet het dom dom dom)
nu is het zo dat het rechter hoekje is afgebroken.
is dit garantie werk of zal ik dit uit mijn eigen zakje moeten gaan betalen (ik heb wel vaker gehoord dat ze kapotgaan)

Groetjes
Ronald

PS voor de liefhebber foto's van het ongeval
http://www2.waaagh.nl/ASUSA6R/

304 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zegt het zelf al, val of stootschade.
Nee dit valt niet onder garantie.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Zoals je zelf al zegt, foutje, dom dom dom

Geen garantiewerk dus, tenzij je van plan was een poging te doen ze op te lichten, maar vrees dat ze daar niet in gaan trappen...........

en terecht natuurlijk ;-)

Succes,

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je de foto's ziet zal dat oplichten miet lukken, totaal verrampeneerd.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

na dat was het idee van ons pa :D
maarja ik dank jullie

Groetjes
Ronald

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hoeft ons niet te bedanken hoor, ik hoop dat de schade meevalt voor je.
Heb je toevallig niet een extra verzekering afgesloten voor je laptop, die dit dekt.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, dat wordt lijmen en plakken!

Met wat handigheid zou dit moeten kunnen met stroken 3/4 mm plastic en (super)lijm of een andere geschikte snellijm.
Wellicht nog een manier om of het scharnier te repareren of te vernieuwen door een andere scharnierconstructie.

Maar, zo te zien zou het volgens mij repareerbaar zijn en hoef je die laptop niet weg te gooien.

Had je zo'n laptop echt,eerlijk waar dringend nodig voor je werk of studie of had je het ook kunnen doen met een "gewone" PC.

Tsja, de hele wereld heeft een laptop dus kan de meeloper niet achterblijven.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

na er zijn ook wat van die dunne kabeltjes naar de maan van de webcam enzo. en ja ik was al van plan om te knippen en plakken (morgen eerst ff met asus bellen wat een niewe cover kost) want ik heb um dagelijks had nodig en kan nie hebben dat ik op school sta en dat mijn hoekje WEER breekt. kan ik meteen wat mankementen laten oplossen bij asus :D

Groet
Ronald

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmm verzekering kan miss nog wel lukken

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste rgz, je moet het zo zien: als je een schade hebt opgelopen door eigen toedoen , zolas U zelf aangeeft, zal er niemend U even een handreiking komen doen, maw, U heeft een schadepost die, (heel normaal hoor) niemand U kan vergoeden , hoe jammer dit nu eenmaal is voor U, aanvaardt dit gebeuren , en U heeft Uw probleem opgelost, ikzelf zeg dan altijd: jammer, maar helaas, (er zijn ergere dingen) mvgr. ifiknewit

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

even iets vergeten: Beste rgz, indien U dit aan de leverancier op een eerlijke manier verteld, heeft U (mogelijkerwijs!) de kans, dat de leverancier U welwillend tegemoet wil komen voor wat betreft  de reparatie cq vervanging, en de mogelijke daar aan verbonden kosten, het is maar een tip richting U....

Succes, en blijf vooral kalm en eerlijk!!! mvgr. ifiknewit

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 00:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ronald,

Neem contact op met de winkelier en laat hem gewoon maken.Je moet niemand oplichten,zo ben je NIET opgevoedt door je moeder, je moest je schamen om het idee te opperen.