je
door jeroen de haas Jan 18, 2017 om 21:13
Computers & telefonie

Service AMAC

Wat een dramatische "customer experience" bij AMAC Demer. De batterij van mijn iPhone 6s heeft een erkende fabrieksfout. (Stopt al bij 50%, wellicht herkenbaar?!) Lichte gebruiksschade, moet in 99% van de gevallen vervangen kunnen worden. Helaas geen leentoestel mogelijk dus maar een nieuwe iPhone 7 gekocht voor 963,95....niet echt een optie om als ondernemer weken niet bereikbaar te zijn....

Anyway. Batterij kan uiteindelijk toch niet vervangen worden maar moet wel 42 euro afrekenen voor de onderzoekskosten. Dat staat namelijk in de regeltjes...

Manager erbij.....verplaatsen in de klant zat er helaas nog steeds niet in....dus voor 42 euro zijn ze iig een (inmiddels ex) klant rijker die helemaal over de zeik is.

Waar heb ik ooit gehoord dat een klacht een kans was?!

2302 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door halex - Jan 18, 2017 om 21:16
1374 Antwoorden / 4 Vragen
1

Stel uw vraag op higherlevel. Tenminste, als u er nog een vraag aan toe wilt voegen. Want wat moeten wij met een opsomming van enkele feitjes?

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2017 om 21:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dit is een forum voor consumenten, niet voor ondernemers. Zet uw klacht op www.higherlevel.nl

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2017 om 22:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Geen idee waar u dat gehoord heeft. Maar wat moeten we hier met dat klaagverhaal?
Bovendien zit u hier verkeerd als ondernemer, dit is nl een consumentenforum.
Treurig en niet zakelijk om uw ondernemen te laten afhangen van de werking van een gsm.

hansje klein
door hansje klein - Jan 18, 2017 om 23:18
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ook wanneer u voor >50% privé gebruik maakt van uw toestel, de reageerders op dit forum zijn onverbidelijk ....  Uw klacht deponeert u dan ook beter op Klacht.nl of Klachtenkompas.nl (waar vaak niet door niet-ingeschreven bedrijven wordt gereageerd, maar vanaf een onduidelijk aantal klachten het management van deze Consumentenbonddochter het bedrijf gaat benaderen). Indien de webcare niet helpt, kijk dan verder of het bedrijf ergens bij is aangesloten en deponeer ook dáár uw klacht.

Ma
door MacWally - Jan 19, 2017 om 00:35
151 Antwoorden / Vragen
0

Je moet ook niet naar de amac gaan. Dat is een premium reseller. Het personeel is vaak zeer ondeskundig en weten van geen toeten of blazen. Soms tot het zielige toe. Ga in het vervolg naar een Geniusbar van de grote Apple-store waar de profesionals werken. Amac is zoiets als toen der tijd Dixons waar je ook soms moest oppassen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

te
teesee64 - May 8, 2024 om 00:38
Computers & telefonie

Tarieven domeinnaam

Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.

... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer