va
door vanhemert Dec 21, 2010 om 15:51
Computers & telefonie

Service Bart Smit

Onze zoon kocht van zijn sinterklaasgeld op woensdag 12 december bij Bart Smit van THrustmaster een racing wheel van 89 euro. Helaas was hij vrijdags 17 december al kapot.
De verpakking had hij nog, maar hij kon de kassabon nergens vinden. Hij belt zelf naar Bart Smit en die bellen later terug dat onze zoon op camerabeelden stond met de aankoop van dat stuur. Geen probleem zou je verwachtten.
Maar helaas de garantie ben je kwijt als je geen bon hebt. Copy kassabon kon niet gemaakt worden. Van de zijde van Bart Smit geen enkele medewerking.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat kan ik er nog aan doen?

883 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

In de voorwaarden staat dat je een bon moet hebben voor garantie.
Ik neem aan dat hij contant met geld heeft betaald, anders was een bankafschrift een optie als aankoopbewijs.
Feit is een feit, u heeft geen bon meer.
Ik zou in uw geval een telefoontje / email wagen via onderstaand adres. Wellicht kunt u hier iets bereiken. Of laat hem zelf bellen, met uzelf op de achtergrond.
Verzoek om coulance op een vriendelijke manier, dat heeft misschien effect.

Hieronder de n.a.w. gegevens van Bart Smit.

"Bart Smit B.V.
Bellstraat 3-4
1131 JV Volendam

Postbus 69
1130 AB Volendam

Tel: 0299-399599
Fax: 0299-399521
E-mail: info@bartsmit.com
"

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

P.S.

U schrijft woensdag 12 december. Of het was woensdag 15 december of zondag 12 december.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Uw vraag als titel: Is dit iets voor de belbus?

Dan moet u eerst zelf het een en ander gedaan hebben om het op te lossen en dan kunt u zich melden bij: "U kunt een email sturen naar kassa(at)vara.nl. De Belbus is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.30 uur op 035 – 6722722 of belbus(at)vara. nl ..." en in de rij gaan staan, want u bent niet de enige die de Bel Bus wenst. Dit forum heeft daat geen mogelijkheden toe.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

vanhemert

Als uw zoon op een andere wijze wél kan bewijzen dat hij bij die winkel het produkt heeft gekocht, dan dient die winkel juridisch gezien wél de garantie af te wikkelen. Het niet kunnen tonen van de aankoopbon is dan een onredelijk beding in de algemene voorwaarden.

Sukses, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bart Smit bevestigd zelf dat onze zoon op camerabeelden te zien is, waar hij het betreffende artikel koopt.
Je verwacht toch dat ze een deugdelijk product verkopen en niet een die na twee dagen al stuk is.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2010 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@

Dan kun je je recht alleen maar in rechte afdwingen en dat weet deze fraaie winkel maar al te goed. Er zullen maar weinig klanten zijn die voor zo'n bedrag naar de rechter stappen. Overigens is deze fraaie firma ook geen lid van een branche-organisatie die een klachtenregeling heeft. Kortom: koop géén producten bij dit bedrijfje.

ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer