grandpa
door grandpa Apr 16, 2010 om 13:38
Computers & telefonie

Service van Philips

Ik had Philips een vraag gesteld, over eenhome cinema set.
Had net een nieuwe Camera gekocht, di efilmpjes maakt in MP4 format.
toen ik de 1e af wilde spelen op mijn Home cinema set, deed ie niks.
Ikheb toen Philiops gevraagt hoe dat Kwam, of het apparaat die gewoonweg niet af kon spelen, en indien ja of dat met een Update te verhelpen was, omdat ik anders met een Camera zat waar ik niks aan had.
Nu na WEKEN blijkt inderdaad dat het apparaat MP4 format niet af kan spelen.
dit antwoord heeft weken gekost, ik kreeg zelfs een mailtje dat ze dat niet per mail konden beantwoorden, endat ik maar ff moest bellen.
Nu zit ik dus met een home cinema set die geen MP4 af kan spelen.
En de Camera kan niet meer terug omdat de termijn vo0or ruilen CQ terugsturen voorbij is.
\Mijn vraag is heeft iemand anders dat ook weleens gehad, dat je weken moet w88 bij Philips op een vraag die binnen 5 ,min te benatwoorden is

307 4 Rapporteer

frelco
door frelco - Apr 16, 2010 om 14:24
28 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb ook eens een klacht gehad bij Philips, die ze netjes hebben afgehandeld.

Als je op internet had gegoogled, had je geweten dat mp4 bestanden alleen op mp4 kan afspelen, er is wel een manier om een bestand te veranderen, moet je intyppen bij google "van mp4 naar avi" bv. ik geloof dat het zoiets was, ook zou je kunnen googlen, bestand converteren, wij spelen onze films af via de comp naar de ps3, en dat kan namelijk ook alleen met avi bestanden.

groetjes

grandpa
door grandpa - Apr 16, 2010 om 14:53
26 Antwoorden / 8 Vragen

Het gaat mij er niet om waar ik wat kan afspelen, denk niet dat iedereen meteen gaat Googelen.
Mijn gedachte is vraag het de fabrikant, die weten het, en kunnen misschien vertellen wat je er aan kunt doen.

Wat mij tegen de borst stoot is dat ik weken heb moeten w88 op zo een simpel antwoord.
In 1e instantie konden ze niet helpen via de mail, moet je bellen, de telefo niste of wie ik aan de lijn kreeg kon mij niet helpen.
Ze zou mij door de technische dienst terug laten bellen.
Toen ik 2 dagen later nog niet terug gebelt was, ben ik weer gaan bellen, en na 10 min waren ze er achter, het kon niet op dat apparaat.
Nou en dat heeft bijna 4 weken geduurt.

te
door te85 - Apr 16, 2010 om 16:35
22 Antwoorden / 0 Vragen

Dit type vragen kan een klant ook zelf oplossen door in de handleiding te kijken, te googlen zoals frelco behulpzaam antwoordde of zich bij de aankoop te informeren door de verkoper.

Beantwoording door philips lijkt me een extra service die ze eigenlijk niet hoeven te leveren maar wel beschikbaar stellen. Juist een compliment voor ze.

grandpa
door grandpa - Apr 16, 2010 om 17:16
26 Antwoorden / 8 Vragen

Lijkt wel of jullie bij Philips werken, gezien jullie antwoorden.
tuurlijk zal het zo zijn dat jhet mooi is dat ze antwoord geven, maar de vraag is waarom moet dat meer dan 4 weken duren.
Waarom kunnen ze zo een simpele vraag niet direct beantwoorden.

En soms kan een probleem zoals ik had, met nieuwe Firmware verholpen worden, ja en dan moet je toch bij Philips zijn om te kijken of die Firmware er is,

En dat hadden ze binnen 5 min kunnen beantwoorden.