Service van Philips
Ik had Philips een vraag gesteld, over eenhome cinema set.
Had net een nieuwe Camera gekocht, di efilmpjes maakt in MP4 format.
toen ik de 1e af wilde spelen op mijn Home cinema set, deed ie niks.
Ikheb toen Philiops gevraagt hoe dat Kwam, of het apparaat die gewoonweg niet af kon spelen, en indien ja of dat met een Update te verhelpen was, omdat ik anders met een Camera zat waar ik niks aan had.
Nu na WEKEN blijkt inderdaad dat het apparaat MP4 format niet af kan spelen.
dit antwoord heeft weken gekost, ik kreeg zelfs een mailtje dat ze dat niet per mail konden beantwoorden, endat ik maar ff moest bellen.
Nu zit ik dus met een home cinema set die geen MP4 af kan spelen.
En de Camera kan niet meer terug omdat de termijn vo0or ruilen CQ terugsturen voorbij is.
\Mijn vraag is heeft iemand anders dat ook weleens gehad, dat je weken moet w88 bij Philips op een vraag die binnen 5 ,min te benatwoorden is
Ik heb ook eens een klacht gehad bij Philips, die ze netjes hebben afgehandeld.
Als je op internet had gegoogled, had je geweten dat mp4 bestanden alleen op mp4 kan afspelen, er is wel een manier om een bestand te veranderen, moet je intyppen bij google "van mp4 naar avi" bv. ik geloof dat het zoiets was, ook zou je kunnen googlen, bestand converteren, wij spelen onze films af via de comp naar de ps3, en dat kan namelijk ook alleen met avi bestanden.
groetjes
Het gaat mij er niet om waar ik wat kan afspelen, denk niet dat iedereen meteen gaat Googelen.
Mijn gedachte is vraag het de fabrikant, die weten het, en kunnen misschien vertellen wat je er aan kunt doen.
Wat mij tegen de borst stoot is dat ik weken heb moeten w88 op zo een simpel antwoord.
In 1e instantie konden ze niet helpen via de mail, moet je bellen, de telefo niste of wie ik aan de lijn kreeg kon mij niet helpen.
Ze zou mij door de technische dienst terug laten bellen.
Toen ik 2 dagen later nog niet terug gebelt was, ben ik weer gaan bellen, en na 10 min waren ze er achter, het kon niet op dat apparaat.
Nou en dat heeft bijna 4 weken geduurt.
Dit type vragen kan een klant ook zelf oplossen door in de handleiding te kijken, te googlen zoals frelco behulpzaam antwoordde of zich bij de aankoop te informeren door de verkoper.
Beantwoording door philips lijkt me een extra service die ze eigenlijk niet hoeven te leveren maar wel beschikbaar stellen. Juist een compliment voor ze.
Lijkt wel of jullie bij Philips werken, gezien jullie antwoorden.
tuurlijk zal het zo zijn dat jhet mooi is dat ze antwoord geven, maar de vraag is waarom moet dat meer dan 4 weken duren.
Waarom kunnen ze zo een simpele vraag niet direct beantwoorden.
En soms kan een probleem zoals ik had, met nieuwe Firmware verholpen worden, ja en dan moet je toch bij Philips zijn om te kijken of die Firmware er is,
En dat hadden ze binnen 5 min kunnen beantwoorden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer