romaantje
door romaantje Jul 5, 2007 om 14:53
Computers & telefonie

Siemens software

hallo

ik heb een mobiel van siemens cx65 en heb net een usb kabel gekocht en ik wilde foto's van mijn mobiel op mijn computer zetten maar,ik heb nooit een cdrom er bij gekregen en nu herkend mijn computer niet de usb kabel niet wat kan ik nu doen

wie kan mij helpen

alvast bedankt

711 9 Rapporteer

spleetoog
door spleetoog - Jul 5, 2007 om 18:07
130 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan kijken op de site van Siemens . of ,
Als je een telefoonnummer hebt van Siemens kan  je ze bellen en vragen naar de cd-rom .
veel succes

romaantje
door romaantje - Jul 5, 2007 om 18:45
12 Antwoorden / 12 Vragen

bedankt

maar ik heb een site gekregen van the phone house maar ik kan niet op deze site komen http://communications.siemens.com weet iemand anders nog iets

groetjes romana

romaantje
door romaantje - Jul 5, 2007 om 19:00
12 Antwoorden / 12 Vragen

bedankt ik ga gelijk even kijken

freya
door freya - Jul 5, 2007 om 19:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Het is een beetje zoeken op die site, maar als je het niet kunt vinden moet je maar even aangeven welk merk/type datakabel je hebt.

Freya

romaantje
door romaantje - Jul 6, 2007 om 12:44
12 Antwoorden / 12 Vragen

ik heb op de site gekeken maar begrijp er helaas niet veel van.

ik weet alleen dat ik een siemens mobiel een cx65 heb meer weet ik er niet van

groetjes romana

freya
door freya - Jul 6, 2007 om 12:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik neem aan dat je de USB-kabel er los bij hebt gekocht. Daar staat vast wel één of andere type-aanduiding op. Op de onderstaande link zie ik drivers voor diverse modellen.

Drivers voor USB datakabel

Freya

freya
door freya - Jul 6, 2007 om 15:16
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo romaantje,

Neem eens een kijkje op onderstaande website. Er is een schat aan informatie/programma's enz. te vinden.

CX65 software

m.vr.gr. Freya

romaantje
door romaantje - Jul 6, 2007 om 15:17
12 Antwoorden / 12 Vragen

heel erg bedankt voor de moeite

ik ben hier erg blij mee

bedankt

groetjes romana

freya
door freya - Jul 6, 2007 om 15:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan en veel plezier ermee.

Freya