ga
door gaflu Sep 24, 2010 om 17:29
Computers & telefonie

Silver light

Een tijd geleden heb ik "Silver Light"op mij comp,geinstall.Omdat het niet goed functioneerde heb ik ge probeerd het te deinstalleren.Zelfs met instucties van microsoft
lukt het me niet .Kan iemand misschien helpen.
Indien er hulp geboden wordt wilt U dat stap voor stap doen.
bvd, Gaf.

993 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 24, 2010 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo gaflu,

Klik even op de removal tool.

Suc6

ga
door gaflu - Sep 27, 2010 om 14:04
6 Antwoorden / 6 Vragen

edrick3,bedankt voor de tip.
Helaas is het me niet gelukt.
Krijg melding:"Kan dit patchpakket niet openen,controleer of het patchpakket bestaat en of u toegang heeft tot het patchpakket".
Gaf.

freya
door freya - Sep 27, 2010 om 14:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo gaflu,

Je schrijft in je vraag dat je geprobeerd hebt om Silverlight te verwijderen en dat dit niet lukt. Krijg je dan een foutmelding te zien? Heb je het geprobeerd via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen? Zie je daar Microsoft Silverlight in de lijst staan? En als je daar met de rechter muisknop op klikt en 'Verwijderen' kiest, wat gebeurt er dan?

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2010 om 15:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gaflu,

Heb je op http://tinyurl.com/silverlightremoval geklikt of op SLRemove.exe ?
Je moet de eerste hebben.
Laat het even horen.

Met vr.gr.

ga
door gaflu - Sep 27, 2010 om 15:36
6 Antwoorden / 6 Vragen

Freya,bedankt voor je reactie.Het geen je voorstelt,heb ik diverse keren geprobeerd,helaas niet gelukt.Als ik via het conf.scherm naar "programma's toevoegen of verwijderen" ga zie ik 1)Microsoft Silverlight 4.59MB.2)Microsoft Silverlight 3.0.40818.0 staan.Als ik op verwijderen klik,verschijnt in een venster het volgende bericht"Kan patchpakket niet vinden controleer of het bestaat".Als ik Silverlight opnieuw download wordt het oude niet overschreven en krijg ik een bericht dat Silverlight niet kan worden geïnstalleerd.
mvg.Gaf

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2010 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gaflu,

Als de andere pogingen niet lukken, probeer het dan eens met Revo-uninstaller.
Kies de 4e optie voor de-installeren en vink alle vetgedrukte regels aan.

Suc6