va
door vanhemert Mar 29, 2010 om 13:48
Computers & telefonie

Simpel abonnement

Ik vraag een abonnement aan bij simpel, na 10 dagen wachten ga ik eens bellen. Krijg daar te horen dat het geld nu pas misschien wordt afgeschreven en ik nog eens 10 dagen moet wachten voor ze een sim kaart opsturen.
Is dit een normale service voor een nieuwe klant, laat ik even achterwege dat ik op een heel onprettige manier te woord ben gestaan,
Heeft iemand ook deze ervaring met simpel en wat doe ik eraan?

393 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Mar 30, 2010 om 00:26
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

Ja klopt die ervaring heb ik ook.

Simpel houdt het dus simpel en

ik heb die simkaart dus geannuleerd, want ik moest zelfs een maand wachten.

Klachten over simpel melden klik hier.

edwardus
door edwardus - Mar 31, 2010 om 00:42
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Umm tja je wilt dus een dirt cheap provider met een uitstekende service begrijp ik?
Goed zoeken dan. Oftewel: voor goede service betaal je vaak wat meer.
Hoewel dat laatste niet per se waar hoeft te zijn. Kijk maar naar bijv. de diverse Webservice teams die alsnog een uitstekende service verlenen, ook bij goedkope aanbieders. Maar goed, dat geldt voor Simpel blijkbaar (nog) niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer