an
door anstonnie Dec 22, 2010 om 12:38
Computers & telefonie

SIMPEL VOICEMAIL

HALLO WIE KAN MIJN HELPEN

Sints de Groote netwerk wissel van simpel van KPN naar
T MOBIL staat mijn voicemail aan nu wil ik deze graag af zetten maar dit lukt mij niet weet iemand hoe dit moet ??

M v g
Ton

2732 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jaapje78 - Dec 22, 2010 om 14:51
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

werkt het antwoord van simpel zelf niet? "Om je voicemail uit te zetten stuur je een sms naar 1233 met de tekst: uit. Binnen enkele minuten krijg je een bevestiging per sms dat je voicemail niet meer aan staat"

mahadma
door mahadma - Dec 22, 2010 om 14:54
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

Of bovenstaande tip werkt weet ik nu niet. Wel heb ik dit gevonden:
"T-Mobile en T-Mobile prepaid
Bij T-Mobile staat de voicemail na aanschaf standaard aan. De eerste keer kunt u uw voicemail enkel laten uitschakelen door de T-Mobile klantenservice. Abonnees kunnen dit laten doen via het nummer 0800-7111 (gratis), prepaid gebruikers dienen te bellen met 0900 0236, € 0,25 ct per minuut. Om de voicemail weer in te schakelen toetst **004*+31624 plus uw mobiele nummer gevolgd door # (zenden)."[/i

Mogelijk geeft het 0800-7111 (van T Mobile) nummer een antwoord.

wolfenjong
door wolfenjong - Dec 23, 2010 om 10:41
859 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo

Als je in logt bij mijn Simpel kun je via je account een mail versturen, en daar doorgeven, zo heb ik het ook gedaan en enkele dagen later stond de voicemail uit, en waar je dan ook nog een bevestiging van krijgt.

Succes er mee.

ho
door hooge038 - Dec 30, 2012 om 13:38
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=anstonnie schreef op woensdag 22 dec 2010, 12:38]HALLO WIE KAN MIJN HELPEN

Sints de Groote netwerk wissel van simpel van KPN naar
T MOBIL staat mijn voicemail aan nu wil ik deze graag af zetten maar dit lukt mij niet weet iemand hoe dit moet ??

M v g
Ton

ho
door hooge038 - Dec 30, 2012 om 13:42
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=wolfenjong schreef op donderdag 23 dec 2010, 10:41]Hallo

Als je in logt bij mijn Simpel kun je via je account een mail versturen, en daar doorgeven, zo heb ik het ook gedaan en enkele dagen later stond de voicemail uit, en waar je dan ook nog een bevestiging van krijgt.

Succes er mee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer