br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 16:49
Computers & telefonie

Sinds een aantal dagen moet ik steeds gebruikersnaam+ wachtwoorden van alle sites waar ik lid van ben aan klikken

sinds een paar dagen moet ik steeds opnieuw mijn gebruikersnaam+wachtwoord opnieuw aanklikken,terwijl het vinkje automatisch aanvullen staat aangeklikt.en ik gebruik google-chrome,want iemand anders stelde een soort gelijke vraag maar had firefox,ik heb gewoon een paar dagen terug iets perongeluk aangeklikt,en nu moet ik steeds weer opnieuw als ik op een site kom,steeds weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord aan klikken,aangezien ik op betaalsites zit om een zakcentje erbij,kom je regelmatig terug op site kijken of ze nog vragenlijsten voor mij hebben,maar nu moet ik steeds weer opnieuw eerst mijn gebruikersnaam+wachtwoord vinkje aanklikken,dus mijn gebruikersnaam+wachtwoord staan er wel.(afgeschermt natuurlijk) maar ik moet het wel steeds het aanmeld vinkje
aan klikken..normaal hoef ik dat 1 keer per maand bv op zo,n site te doen,wat voor mijn eigen veiligheid ook is,maar nu moet ik het steeds weer op nieuw blijven doen!! jammer genoeg heb ik geen buurman die hier iets van af weet,zoals bij die andere die een soort gelijke vraag als ik nu stelde,want hij had het antwoord,maar wij nog niet..hopelijk 1 van jullie wel..en nee ik weet niet waar ik iets per ongeluk heb aangeklikt vorig week..maar het moet iets bij instellingen of beveiliging geweest zijn...dus wie o wie kan mij uit de brand helpen hiermee.. mijn dank alvast

17205 13 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2018 om 16:58
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, dus niet alleen bij deze site? ;-((

wi
door wilhelmina59 Feb 5, 2018 om 17:40
517 Antwoorden / 0 Vragen

Grrrrrr.....
Nee hoor er zijn zelfs mensen die een andere browser moeten opstarten anders blijft het maar ronddraaien in een cirkeltje.
Toch modjes...
 .

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 18:17
39 Antwoorden / 17 Vragen

hij staat aan dat wachtwoorden op te slaan,maar zie dat gebruikers niet..hij heeft het over google dasbord??

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 18:24
39 Antwoorden / 17 Vragen

ja klopt ik ben de enige gebruiker,moet ik de mijne eruit gooien..bij personen

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2018 om 17:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

  • Klik rechtsboven op de 3 streepjes
  • Klik op Instellingen
  • Klik op Geavanceerde instellingen weergeven…

chromegeavanceerd
Vink de optie Aanbieden om je internetwachtwoorden op te slaan aan

marita5
door marita5 - Feb 5, 2018 om 18:17
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Brunoennickey ,

Gebruikt u CCleaner ? misschien heeft u daar per ongeluk bewaarde formuliergegevens / en opgeslagen wachtwoorden aangevinkt ( haal vinkje weg )

edrick3
door edrick3 Feb 5, 2018 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar dat zou éénmalig zijn lijkt me.

marita5
door marita5 Feb 5, 2018 om 18:22
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb geen flauw idee .

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 18:32
39 Antwoorden / 17 Vragen

denk dat hij aan het eten is..wat een gedoe,had dit nooit met windows7 en ja toen met cc cleaner,maar werkte prima bij mij,hij weigert cc cleaner op windows 10

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 18:37
39 Antwoorden / 17 Vragen

als ik op personen klik.komt er allemaal poppetjes te voorschijn..dat is het dus niet..ik zie nergens gebruikers staan..ja ik heb geavanceer gedaan.zie privacy beveiliging...vormgeving....personen....zoekmachine....opstarten...standaardbrowser(google chrome)

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 18:40
39 Antwoorden / 17 Vragen

eldrick3   kan je mij op  n.both1@Tele2.nl   even verder helpen..jij zit bij t juiste eind..denk dat je nu aan het eten bent

tenormin
door tenormin Feb 5, 2018 om 18:48
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Hoogst ongebruikelijk dat iemand zijn e-mail adres hier neer zet. Maar misschien is @edrick3 toch wel zo vriendelijk om....

br
door brunoennicky - Feb 5, 2018 om 18:28
39 Antwoorden / 17 Vragen

nee maritas..had ik cc cleaneer nu maar..sinds deze windows 10 steeds problemen,had cc cleaner bij windows7

marita5
door marita5 Feb 5, 2018 om 18:32
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Maar u kunt CCleaner toch downloaden , klik op de rode regel .https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/ccleaner-pc-opruimen-schoonmaken U schrijft CCleaner word geweigerd , schakel de antivirus uit .

br
door brunoennicky - Feb 5, 2018 om 18:30
39 Antwoorden / 17 Vragen

wat eldrik zegt klopt maar moet ik mijn eigen waar mijn naam op staat eruit doen,of beter gezegt..afmelden staat er..

marita5
door marita5 Feb 5, 2018 om 19:06
11525 Antwoorden / 15 Vragen

U bedoeld bij personen,  staat uw naam , laat deze maar staan .

br
door brunoennicky Feb 11, 2018 om 22:46
39 Antwoorden / 17 Vragen

alles is opgelost edrick3  t  bleek dat bij contend,daar de boel aangeklikt stond,bij iedere keer dat ik afsloot,sloot hij ook mijn wachtwoorden,nu dat hij uitgeklikt staat,is alles weer normaal en onthoud hij alles weer normaal..bedankt!! edrick3

marita5
door marita5 - Feb 5, 2018 om 18:45
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@brunoennicky ,

U moet verder door scrollen .

Klik rechtsboven op de 3 puntjes , kies instellingen , scroll helemaal naar beneden , klik op geavanceerd , scroll naar beneden tot u wachtwoorden en formulieren tegenkomt , daar onder staat instellingen voor automatisch aanvullen / en wachtwoorden beheren , moet op aan staan ( dit ziet u door erop te klikken )  .

 br

DOOR BRUNOENNICKY 5 FEB. 2018 OM 18:37
34 ANTWOORDEN / 15 VRAGEN

als ik op personen klik.komt er allemaal poppetjes te voorschijn..dat is het dus niet..ik zie nergens gebruikers staan..ja ik heb geavanceer gedaan.zie privacy beveiliging...vormgeving....personen....zoekmachine....opstarten...standaardbrowser(google chrome)

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2018 om 18:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je op geavanceerde instellingen geklikt hebt moet je op Wachtwoorden beheren klikken.
Even naar beneden scrollen en de sites die geen ww accepteren deleten.

marita5
door marita5 Feb 5, 2018 om 18:51
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Ts heeft niet helemaal naar beneden gescrold , is niet verder gegaan dan standaardbrower , moet door scrollen .

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 19:30
39 Antwoorden / 17 Vragen

dat zijn ze allemaal?? alles delete???

br
door brunoennicky Feb 5, 2018 om 19:31
39 Antwoorden / 17 Vragen

heb wel helemaal na beneden gescrolt maritas

marita5
door marita5 - Feb 5, 2018 om 20:54
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@brunoennicky ,

Instellingen voor automatisch aanvullen / en wachtwoorden beheren staat op aan .
Dus wachtwoord beheren moet op aan staan ( rechts blauw bolletje ) en automatisch inloggen op aan (rechts blauw bolletje )

Automatisch inloggen bij websites met de opgeslagen gegevens. Als de functie is uitgeschakeld wordt elke keer om bevestiging gevraagd voordat je inlogt bij een website.

Meld u zich aan op een site , vink dan ook aan aangemeld blijven , op het moment dat u op een site bent ingelogd , krijgt u rechts bovenaan de vraag om wachtwoord op te slaan , klik dan op ja .

br
DOOR BRUNOENNICKY 5 FEB. 2018 OM 19:30
36 ANTWOORDEN / 15 VRAGEN

dat zijn ze allemaal?? alles delete???

Als er geen wachtwoorden staan , zijn ze ook niet opgeslagen

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 5, 2018 om 22:13
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Sinds kort moet ik steeds opnieuw gebruikersnaam en ww ingeven op heel veel plaatsen, ook op Kassa.

In Google staat het aan.

Zelfs als ik aanvink dat een ww onthouden moet worden, wordt er toch weer naar gevraagd.

marita5
door marita5 Feb 5, 2018 om 23:03
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@Mathijs-B , welke browser gebruikt u ? In google staat dit aan , bedoeld u IE , ik moet ook iedere keer gebruikersnaam en wachtwoord invullen in IE , bij Chrome en Opera heb ik dit niet .

edrick3
door edrick3 Feb 6, 2018 om 10:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ook op Kassa
Daar ligt het aan de site!

marita5
door marita5 Feb 6, 2018 om 10:46
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , ook op kassa , dit heb ik niet bij Google Chrome / en Opera , maar wel bij IE .

edrick3
door edrick3 Feb 6, 2018 om 10:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marita5, nou, met FF blijf ik niet (meer) ingelogd. En dan moet je ook nog die cookies accepteren om te kunnen inloggen. Bah.

marita5
door marita5 Feb 6, 2018 om 11:02
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , ingelogd blijven is iets anders dan constant gebruikersnaam en wachtwoord invullen , ingelogd blijf ik ook niet .,

Pr
door Proto - Feb 7, 2018 om 13:09
11 Antwoorden / Vragen

Ingelogd blijven op een website word lokaal opgeslagen in een cookie bestand. Als u opeens op alle websites elke keer als u de browser opnieuw opstart weer moet inloggen. Kan het zijn dat die uit staan:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
  3. Klik onderaan op Geavanceerd.
  4. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
  5. Klik op Cookies.
  6. Schakel Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen in.
Tenzij u andere software heeft draaien die de cookies verwijdert. Ccleaner is al genoemd. Sommige anti-virus pakketen hebben wel eens een pc opschoon manier. Avast bijvoorbeeld. Bij kassa ligt het aan de site zelf :)

dokun
door dokun - Feb 7, 2018 om 15:04
152 Antwoorden / 0 Vragen

Het is ook mogelijk dat de bezochte site(s) automatisch invullen wachtwoord en gebruikersnaam onmogelijk hebben gemaakt. Dit doen sommige sites ivm veiligheid.

ka
door kattekop8 - Feb 7, 2018 om 21:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb daar ook last mee gehad en wat bleek, ik werkte ongemerkt al een tijd via het incognito venster ipv het normale venster. Nu let ik beter op en heb geen last meer....

marita5
door marita5 - Feb 11, 2018 om 22:53
11525 Antwoorden / 15 Vragen

@brunoenicky ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

DOOR BRUNOENNICKY 11 FEB. 2018 OM 22:46
36 ANTWOORDEN / 15 VRAGEN

alles is opgelost edrick3  t  bleek dat bij contend,daar de boel aangeklikt stond,bij iedere keer dat ik afsloot,sloot hij ook mijn wachtwoorden,nu dat hij uitgeklikt staat,is alles weer normaal en onthoud hij alles weer normaal..bedankt!! edrick3