de
door dekok71 Sep 20, 2004 om 11:36
Computers & telefonie

Slechte afhandeling van problemen.

Ik heb sinds 17 augustus 2004 problemen met de verbinding van @home.Nu zijn er reeds twee monteurs op bezoek geweest,twee keer het zelfde antwoord,te veel ruis op de lijn.Nu ondertussen weer weken later is het probleem nog niet opgelost,mails naar support@home en klacht@home worden niet eens beantwoord en de verbinding is nu zo slecht dat ik nu gemiddeld 15 minuten on line kan zijn zonder de modem te moeten resetten en de pc opnieuw op te starten.Talloze telefoontjes resulteren alleen in een torenhoge telefoonrekening en tel daarbij op de twee halve verlofdagen en de studie die ik nu niet kan volgen omdat de info van het internet moet woren gehaald.


Mijn vraag aan U is,kan ik al deze kosten gaan verhalen op @home,want zij zijn hier degene die zich niet aan de overeenkomst houden.


 


Met vriendelijke groet,


Kees de Kok

446 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

so
door soulpower - Sep 20, 2004 om 21:24
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bij @home is het zo geregeld dat als je een aantal dagen een hele slechte verbinding hebt dat je de kosten kunt declareren, met een minimum van 2 dagen, ik zou gewoon een mailtje sturen naar klachten@home.nl


met de uitleg van het probleem en hoe lang je al niet goed internet hebt, en ik zou hetzelfde mailtje aan een 2de ontvanger sturen support@home.nl, en de mailtjes bewaren. heb je binnen 2 dagen nog geen antwoord ontvangen van @home moet je ze gewoon bellen en zeggen dat je je geld terug wil, dat zou dan verder afgehandelt moeten zijn. Vriendelijke groeten van een mede @home gebruiker :P

ja
door jaman - Apr 27, 2006 om 22:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

helaas hebben wij ook net iets met @home gehad bijna 3 week wachten op een nieuw modem die ondanks beloftes iedere keer niet kwam eindresultaat we krijgen de 17 dagen niet online vergoed maar de telefoonrekening van 99euro niet even een momentje geduld aub jaja ze houden je echt uren in de wacht want voor een modem moet je worden doorverbonden en dat is standaard vanaf 15 minuten tot zoals wij hadden meer als een uur ,tja na bijna 3 week kwam eindelijk een nieuw modem en om de dag nog 1 dus we hebben er nu 3 a 33 euro per stuk als je de tell kosten bekijkt .Dus de tijd niet online vergoeden ze ,de onnodig hoge telefoonrekening niet moet je maar niet bellen he ?? je weet toch 10 eurocent extra per minuut (dankuwel) we hebben @home maar opgezegt en de tv zenders erbij want we zouden maar weer iets krijgen a 10eurocent per minuut extra nee bedankt! En dan nog hoe emailen als je geen innet hebt ??

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer