ysmeets
door ysmeets Nov 10, 2011 om 18:47
Computers & telefonie

Slechte service telefoonkopen.nl & Nokia

Ik heb een maand geleden (5 oktober) mijn Nokia N900 ingeleverd bij telefoonkopen.nl venlo (waar ik deze ook gekocht had) omdat hij een simfout had. Omdat ik nog binnen de fabrieksgarantie zat werd deze zonder problemen geaccepteerd en ingenomen. Mij werd verteld dat deze 2 tot maximaal 3 weken weg zou zijn.

Na 3 weken had ik nog geen nieuws en ben ik naar de winkel gestapt. Hier werd me verteld dat mijn telefoon nog niet binnen was. De medewerker keek in zijn computer waar hij was op dit moment. Na ongeveer 15 minuten zoeken zei hij dat de telefoon nog bij Nokia was. Daarbij wist hij me te vertellen dat 2 tot 3 weken niet juist was maar het 3 tot 4 weken duurde. Dit alles was op een donderdag avond. De verkoper zou nog naar Nokia bellen op vrijdag en mij dan terugbellen over de status.

Ik werd niet teruggebeld dus heb ik zaterdag zelf maar gebeld waar de telefoon was. Ik werd ter woord gestaan door iemand die mij als een of andere idioot behandelde die niet wist waar hij het over had. Ik heb toen boos opgehangen.

Maandag 31 oktober werd ik door de filiaal leidster terug gebeld. Ze had Nokia gesproken. Mijn N900 was vernietigd!!! hij kon niet meer gemaakt worden. Ze zouden een telefoon sturen die gelijkwaardig zou zijn de N8. Ik zou zo snel mogelijk bericht krijgen.

Op het einde van de week had ik nog niets gehoord. ondanks verschillende beloftes van telefoonkopen.nl. Ik vroeg mij werkelijk af hoelang het duurt een telefoon te versturen.

Maandag 7 november kreeg ik weer een telefoontje van de filiaalleidster Ze hadden vrijdag 4 november een Nokia E7 opgestuurd (in plaats van de N8) Deze zou dinsdag, uiterlijk woensdag binnenkomen. Vandaag donderdag, na 3 dagen achter elkaar gebeld te hebben omdat ze mij niet bellen met de mededeling dat de telefoon helaas nog niet binnen was gekomen, kreeg ik de mededeling dat de telefoon nog niet binnen was. Ze wisten niet waar deze was en ze durven niets meer te beloven.

Ik vraag mij af of er meer mensen zo zijn behandeld door telefoonkopen.nl? Ze schuiven steeds de schuld af op andere partijen ondanks dat ik per se naar een winkel ga voor dit soort situaties.
Ik heb het gevoel dat er helemaal niet wordt geluisterd naar klachten en dat ze alleen voor je werken als je er zelf 10 keer om hebt gevraagd.

315 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bcklantenser
door bcklantenser - Nov 11, 2011 om 11:33
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte klant,

U heeft ons ook benaderd via e-mail. Wij gaan uw klacht meteen in behandeling nemen, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer