ja
door jan258 Nov 16, 2010 om 20:27
Computers & telefonie

Slim bellen wordt internet plus bellen

Mijn abonnement slim bellen van kpn is onlangs automatisch omgezet naar internet plus bellen.

In de aankondiging staat:
-dat het geen nieuw jaarcontract is maar een wijziging.
-dat de kosten het eerste jaar 20 euro per maand bedragen
-dat standaard 's avonds en weekend bellen naar vaste nummers gratis is

Nu krijg ik echter:
-een nieuw contract van een jaar
-een rekening van 22,50 euro per jaar en 5 euro extra voor gratis bellen in de avond en weekend
Dus totaal 27,50.

Heb verschillende malen een email naar kpn gestuurd
-In een antwoord staat als de rekening niet klopt ik opnieuw bericht moet sturen.
Na dit gedaan te hebben krijg ik antwoord dat het doorgestuurd word naar de afdeling facturen.Deze hebben 10 werkdagen nodig om te reageren. Na 10 dagen niets gehoord. Opnieuw een email gestuurd. Krijg als antwoord dat de klacht is opgelost omdat ze contact gezocht hebben.
Na weer een email krijg ik als antwoord dat ik voor een nieuwe klacht maar opnieuw moet reageren.

Als het zo moet bij kpn is het jaar om voordat ik antwoord krijg.

Mijn vraag is of er meerdere dit probleem hebben met de factuur en het contact met kpn.

Weet iemand een manier om betere reactie van kpn te krijgen.
Bijvoorbeeld een email adres van de afdeling facturen of een 0800 nummer. Heb geen zin om uren aan een duur 0900 van kpn te hangen. Dus flink betalen omdat ze het zelf fout doen.

M vr gr,

Jan

328 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer