se
door sebastianus May 15, 2006 om 13:40
Computers & telefonie

Spam

Hallo ik krijg elke dag spam berichten.veel ervan  heb ik op afzender blokkeren gezet zodat ze direct in het vak verwijderen komt.

Maar helaas heb ik ook een paar er bij gedaan die niet spams waren.

Dus die heb ik  ook inafzender blokkeren gezet.Hoe kan ik dat weer ongedaan maken.Zodat ze weer naar postvak in gaat??

groet theo

769 7 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - May 15, 2006 om 13:53
114 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Theo,

Kies boven in de balk <Tools> (ik weet alleen de engelse benaming) en ga via <Message Rules> (zal wel Bericht Regels of zoiets heten) naar <Blocked Sender List> (geblokeerde afzenders of zoiets). Hier kunt u het per ongeluk geblokeerde adres verwijderen.

Succes

M.vr.gr. Bitbyter

freya
door freya - May 15, 2006 om 13:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Theo,

Dat hangt een beetje af van welk e-mailprogramma je gebruikt. Als je Outlook gebruikt kun je dit als volgt herstellen.

Ga binnen Outlook naar Acties -> Ongewenste e-mail -> Optie's voor ongewenste e-mail -> tabblad: Geblokkeerde afzenders. Selekteer daar de betreffende afzender en kies <verwijderen>.

Gebruik je een ander e-mailprogramma dan zul je naar een vergelijkbare optie moeten zoeken.

m.vr.gr. Freya

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 16:31
10 Antwoorden / 6 Vragen

ik gebruik outllook express

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 16:42
10 Antwoorden / 6 Vragen

ik gebruikt in outlookexpress eerst de mail -dus de spam- waar ik op ga staan dan bericht, daarna afzender blokkeren, dan werd het in vak in naar vak verwijdert gebracht.Elke keer dat de zelfde spam weer kwam werd het gelijk naar de vak verwijdert gebracht.

Daarom mijn vraag hoe kan ik sommige weer gewoon naar vak in brengen dus herstellen.

 theo

freya
door freya - May 15, 2006 om 16:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

In Outlook Express ga naar Extra -> Berichtregels -> Afzenders blokkeren en selekteer daar de betreffende afzender en druk op de knop <verwijderen> om het blokkeren voor die afzender op te heffen. Freya

se
door sebastianus - May 15, 2006 om 17:28
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo freya,het is me gelukt bedankt

freya
door freya - May 15, 2006 om 17:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan. Bedenk echter wel dat die spammailtjes bijna altijd van verschillende personen komen. De verspreiders van die rotzooi zijn wel zo 'slim' om bij iedere verzending gebruik te maken van een andere accountnaam. Ik zie althans bij de spam die bij mij nog binnenkomt nooit twee keer dezelfde afzender staan. Als je de mogelijkheid hebt, zet dan bij je provider het spamfilter aan. (xs4all b.v. heeft zo'n spamfilter) Freya