am
door amelleke Apr 27, 2006 om 15:36
Computers & telefonie

Speedlinq blijft afschrijven ondanks intrekking machtiging

Het gezeik met Speedlinq is nog steeds niet voorbij. Maak nu al 2 maanden geen gebruik meer van deze provider en toch worden er abonnementskosten afgeschreven ondanks dat ik een intrekking machtiging heb gstuurd!!! Heb afschrijving terug laten boeken en speedlinq laten blokkeren maar het is nog steeds wachten op een terugstorting van 29.95 euro van de vorige keer!!! Ondertussen ben ik alweer 14 euro kwijt aan het bellen naar de genaamde klantenservice. IS TOCH NIET NORMAAL. KL*TE SPEEDLINQ. Maar wat kun je doen NIKS EN WACHTEN

302 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 27, 2006 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Amelleke,


Een brief schrijven in dit digitale tijdperk (liefsts ook nog met bewijs van ontvangst) is veel goedkoper dan bellen en heeft waarschijnlijk ook veel meer effect.


Met vriendelijke groet,
Willem

ve
door verwijderd - Apr 27, 2006 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hou amelleke, DIT  Speedlinq communiceert zoveel mogelijk per e-mail. Je kunt Speedlinq het best per e-mail contacteren via onderstaande formulieren. Kijk echter eerst of je het antwoord op je vraag niet gewoon kunt vinden via de veel gestelde vragen pagina. Klik hier.  al geprobeerd?? f.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tijdig opgezegt? Als je de termijn verdubbelde was je zeker op tijd, en met zoveel tevreden nieuwe klanten, die ze liever eerst afhandelen kan het wel effe duren, het 0900 tarief is bekend, net als de wachttijden, en het Callcenter is.....juist ja, beter mailen, ze zijn tenslotte geen telecom firma maar ADSL aanbieder...

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb regelmatig via een klachtenformulier greageerd, maar dat duurt 2 a 3 weken dus dat schiet ook niet echt op!!! En ik heb 3 mnd van tevoren opgezegd dus ja was tijdig.

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zal een brief proberen, maar vind het triest dat dit in het digitale tijdperk zo moet.

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u binnen 30 dagen na de afboeking het bedrag door de bank had laten storneren was er niets aan de hand geweest. Bovendien, als u aan kunt tonen dat het bedrag volkomen ten onrechte is geincasseerd heeft u zelfs nog 12 maanden na dato het recht om het bedrag terug te laten storten. Banken doen dit niet graag en houden het dus het liefst zo stil mogelijk maar het is wel degelijk uw goed recht.

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is al een wat oudere vraag, nu in de herhaling. Hoe dan ook, direct bij het constetern van onterechte afschrijvingen bij uw bank laten storneren. Blijft dit gedoe voortduren, dan poer aangetekende brief (met ontvangstbevesting - ca €6.50 - in gebreke stellen onder voorbehoud van alle rechten.

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

mijn 2 cent?


als je speedlinq al hebt "laten blokkeren", dan ben je toch al van ze af en is het toch alleen nog wachten op de stornering van 1 termijn?


ik snap niet waarom je uberhaupt nog contact met ze zoekt, jij hebt je werk gedaan tochj?


netjes op tijd opgezegd, rooie kaartje ingestuurd, betalingen laten storneren en speedlinq laten blokkeren...


volgens mij zit je allang gebakken, op die 29,95 na die wat langer duurt...


eerlijk gezegd is dit voor mij meer een forumbericht dan een vraag want wat vraag je nu eigenlijk?


je HEBT alles al gedaan!


gewoon niks meer aan doen en vergeten...


Richard Faas

ve
door verwijderd - May 7, 2006 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

helaas, er zijn organisaties die ondanks alles toch nog moeilijk gaan doen via incasso. rpfaas volgend, dat wel, verder niets meer doen dan een aangetekende ingebreke stelling.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer