ke
door keith Feb 1, 2006 om 19:11
Computers & telefonie

Speedtouch 121g problemen

Mijn speedtouch 121g USB stick wordt bijzonder heet. Na enige tijd, altijd als er IP aktiviteit plaats vindt komt het regelmatig voor dat windows XP crasht. Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring?Of ligt het aan mijn exemplaar.
Ook heb ik maar al te vaak problemen dat mijn PC geen IP nummer krijgt toegewezen of geen gateway. Ik ben het langzamerhand een beetje zat om op de grond naast de meterkast te gaan zitten(, met een UTP kabel van 2m) Mijn modem zit op kanaal 4. In de omgeving meet ik andere zenders op kanaal 1 en 9.

410 3 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 6, 2006 om 14:55
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het is niet gebruikelijk dat een 121g USB-stick heet wordt. Meest waarschijnlijk is er iets mis met de stick. Ik adviseer u de stick niet meer te gebruiken en terug te gaan naar de winkel voor een vervangend exemplaar.

Als u de stick toch blijft gebruiken, dan zou uw USB poort hierdoor beschadigd kunnen raken. Niet doen dus!

ke
door keith - Feb 7, 2006 om 20:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor dit advies. Ik heb nog wel even geexperimenteerd door mbv het 121g monitor programma de zendersterkte iets lager te zetten (via configuration -> Advanced) . Die stond maximaal, maar ik merk weinig verschil in de hitte ontwikkeling van de stick.

aa
door aapje1963 - Jul 7, 2006 om 19:13
3 Antwoorden / 3 Vragen

lees mijn verhaal ik heb het er net opgezet, je komt er niet vanaf, die 121g is troep, had men de 120g maar gehouden, ik heb een groot verhaal al maanden loopt het, dus als je wilt lezen, kijk dan begin dit stukje forum....

arnold