schumi
door schumi Sep 19, 2004 om 15:41
Computers & telefonie

Spyware

hey wie heeft of kent een GRATIS anti spyware adware programaatje voor mij want ik had er een en die liet ik ook steeds draaien en een internet adres van nog meer spyware anit shit liet zien dta ik er z'n 50 spy ware in mijn pc had terwijl die gratis werkende shit er maar 4 aan gaf en bij die ene van 50 moest ik eerst dokken voordat ik het kon gaan verwijderen en mijn pc word echt sloom ik heb er echt een nodig snel dus thnx als iemand mij kan helpen ciao

434 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 20, 2004 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je wil kun je een mailtje naar mijn mailadres sturen met de request voor het programma pest patrol, en dan zal ik je de crack + program toesturen met uitleg hoe het te installeren met vriendelijke groet

ve
door verwijderd - Sep 20, 2004 om 21:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ok mijn e-mail is schumi_86@msn.com maar geef heir ff ee berichie waneer je m verstuurd hebt want ik heb een spam filter er op zitten enanders krijg ik m nooit ok thnx cioa

ve
door verwijderd - Sep 20, 2004 om 23:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

het bestand is groter dan 5 mb dus het bestand kun je downloaden op http://software-files.download.com/software/10186852/10057371/3/SetupCnetPPEval.exe

Als je de link kopieert en plakt in de internet explorer krijg je de keuze openen opslaan je moet hem dan gewoon installeren. als de link niet werkt kun je op www.download.com zoeken op pestpatrol en dan krijg je hetzelfde bestand. Ik zal nu de crack toesturen met vriendelijke groey dennis

ve
door verwijderd - Sep 21, 2004 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

laat het ff weten als je hem hebt en niet vergeten te beoordelen he

ve
door verwijderd - Sep 21, 2004 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

hey ik begrijp neit hoe het geinstaleerd moet worden die ding die ej me hebt toe gestuurt

ve
door verwijderd - Sep 21, 2004 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat je hier in het forum geen cracks enz. uit kunt wisselen. Ze zijn illegaal, zoals je ongetwijfeld wel weet.

Waarom neem je niet gewoon AdAware van http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

Werkt perfect en voor thuisgebruikers helemaal gratis.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2004 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad jubereva, maar ik geloof dat schumi niet geintereseerd is in legaal en gratis, anders heb ik er ook nog wel een. schumi ook gratis en legaal,

Spybot Search & destroy op:
http://www.safer-networking.org/index.php?page=download

tuinfreak

ve
door verwijderd - Sep 22, 2004 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pestpatrol zoekt op allerlei manieren waaronder ook in het register, en kan daardoor beter de meeste pests oplossen als freeware, vandaar deze oplossing, en de link die ik heb gepost bevat de originele bestand van pestpatrol, dus ook niks illegaals.

Groeten

ve
door verwijderd - Sep 22, 2004 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo vriend, en die crack dan...?

Mag ik je er even aan herinneren dat het openlijk bespreken en elkaar toesturen van illegale zaken al eerder heeft geleid tot het verplicht sluiten van forums zoals deze...!

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Oct 27, 2004 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

hey soulman, kun je mij ook even uileggen hoe ik pestpatrol moet installeren? hoi! heb key

ve
door verwijderd - Oct 27, 2004 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Willen jullie het uitwisselen van illegale praktijken via andere kanalen doen?

ve
door verwijderd - Oct 27, 2004 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

adaware of spybot of allebei

succes

ve
door verwijderd - Nov 24, 2004 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ad-aware werkt goed, spybot, waarom dan je heil zoeken in iets illegaals???? kom op zeg, als we op de illegale toer gaan is overal een oplossing voor, bovendien denk ik niet dat dit de bedoeling is van het kassa forum...

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo. van het programma ad-aware is een gratis personal verzie te downloaden op internet. Dat kan bijvoorbeeld bij download.com.  Zo zijn er wel meerdere site waarbij dat kan.  Zelf heb ik ook een paar installatie verzies op mijn schijf staan. Als je deze wilt hebben kan je mij mailen.   Mijn e-mail adres is : " lvtooster@chello.nl ". Ik heb ook nog wel andere programma's die je goed van pas kunnen komen om je pc te beschermen.  Ik kan natuurlijk niet beloven dat het allemaal 100% werkt maar alle kleine beetjes helpen.

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.hitmanpro.nl

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud spionnendraadje....

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

gebruik microsoft spyware beta 1 van de site microsoft.com groetjes paulo