door 58ruud2 Apr 7, 2016 om 21:30
Computers & telefonie

Startmenu

Als ik met linkermuisknop op startknop klik gebeurt er niets, heb windows 10 als ik met rechtermuisknop klik krijg ik de tabel met programma's en onderdelen. hoe kom ik weer met mn linker muisknop in het start menu ??

4340 15 Rapporteer

gsm
door gsm - Apr 7, 2016 om 21:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Megadubbelpost

Ma
door Mat Matheij - Apr 7, 2016 om 21:58
986 Antwoorden / 3 Vragen

Afijn ga naar het muismenu stel aldaar de toetsen in van uw muis zoals U die wenst of gewoon de standaard. Heeft U Windows 10 of heeft U geüpgraded van 7 of 8.1 naar 10. Niet dat dat verschil zou moeten uitmaken. Echter bij het overzetten gaat meer mis dan dat Microsoft dat zou willen. Het gaat dan ook niet om een simpele upgrade die voor iedereen is weggelegd maar min of meer opgedrongen door voornoemde. Een USB muis zou eigenlijk gewoon de standaard kiezen. Mvrgr.

ph
door philip36 - Apr 7, 2016 om 22:04
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u de tabletsmodus aanstaan?
Dan deze uitschakelen.

costnix
door costnix - Apr 7, 2016 om 23:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gefeliciteerd! U bent nu kampioen dubbelposten!

Claudia Strammer Max ducissa Bäver
door Claudia Strammer Max ducissa Bäver Apr 8, 2016 om 03:42
20 Antwoorden / Vragen

Je moet toch ergens kampioen in zijn, mijn gedacht.

tenormin
door tenormin Apr 8, 2016 om 05:41
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Begrijp niet dat je űberhaubt op de site mag zijn. ;-((

gsm
door gsm - Apr 8, 2016 om 09:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Avast virusscanner verwijderen, indien aanwezig.

re
door red1 - Apr 8, 2016 om 10:05
329 Antwoorden / 1 Vragen

meestal gewoon opnieuw opstarten

pierre60
door pierre60 - Apr 8, 2016 om 12:25
132 Antwoorden / 14 Vragen

Gewoon met de linkermuisknop op het blauwe venstertje linksonder in de balk klikken

jr
door jroeland1 - Apr 8, 2016 om 13:04
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

de best  werkende methode is via  de command prompt
dit herstelde voor mij het probleem
kijk op de volgende pagina hoe dit te doen
http://www.easytechguides.com/nl/windows-8-start-knop-probleem.html (voor zowel win 8, 8.1 en 10)

mvg
J Roeland

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 8, 2016 om 13:12
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo 58Ruud2,
uw muis is waarschijnlijk voor linkshandigen ingesteld, dit kunt u veranderen via het configuratiescherm, categoriën, hardware en geluiden,muis en daar aangekomen kunt u dit instellen voor rechtshandig, via knoppen.
Succes.

im
door imaneging - Apr 8, 2016 om 13:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Koop volgende keer een Mac. Ik herken het probleem niet eens.

aml10063
door aml10063 - Apr 8, 2016 om 13:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan zijn dat windows in de slaapstand gezet is. Dat werkt de linkermuisknop niet meer als je op het windows icoon druk. De linker werkt nog wel. Ik heb het opgelost met systeemherstel en energiebeheer zodanig ingesteld dat de PC nooit meer in de slaapstand komt.

ko
door kooistra65 - Apr 8, 2016 om 14:18
1 Antwoorden / Vragen

ga naar taakbeheer ,staat in het rijtje als je op de rechtermuisknop drukt.
in taakbeheer ga je naar verkenner , daar klik je opnieuw opstarten aan.
als dat klaar is start de de computer opnieuw op en hij doet het weer.
succes

ko
door koos suijker - Apr 9, 2016 om 16:24
4 Antwoorden / Vragen
ko
door koos suijker - Apr 9, 2016 om 16:36
4 Antwoorden / Vragen
ko
door koos suijker - Apr 9, 2016 om 16:39