stemanski
door stemanski Jun 26, 2007 om 12:06
Computers & telefonie

Startpagina

Hallo.

Nu ik Explorer 7 gebruik kan ik niet meer naar www.startpagina.nl, ik krijg elke keer dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt!

393 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo stemanski,

en wat als je het handmatig invoerd? komt de pagina dan wel te voorschijn?.

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee, ook dan niet

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat moet u doen om er wel terecht te komen?

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt erop dat uw probleem te maken heeft met uw beveiligingsinstelling vamn explorer 7. Ik gebruik explorer7 ook en krijg automatisch de startpagina. De startpagina kan als gezegd geblokkeerd worden als uw beveiliging hoog staat. Loop dus alles even na. Wat me wel bevreemdt is dat u de foutpagina krijgt want dat zou betekeken dat u toch de naam niet goed invoert Kijk eens of deze link werkt: http://www.startpagina.nl

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Probeer Firefox eens als browser. Het is gratis down te loaden via http://www.mozilla.com

Vrgr. AF

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staan de cookies soms geblokkeerd?

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de link geprobeerd, maar krijg weer dezelfde foutpagina. wat ik raar vind is dat ik op alle sites verder wel kom alleen die startpagina wil niet!

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo. Zelfs met jouw optie kreeg ik dit bericht:Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.startpagina.nl niet vinden

*   Controleer het adres op typefouten zoals
          ww.voorbeeld.com in plaats van
          www.voorbeeld.com

*   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
          laden.

    *   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Alles gedaan wat daar stond, maar nee. voor de rest wil echt alles, alleen die ene pagina niet!

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 23:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

instelling voor cookies staat op normaal, net als anders.

ve
door verwijderd - Jun 26, 2007 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

je vroeg wat ik moet doen om er wel terrecht te komen: bij iemand anders gaan internetten, want ik krijg het hier niet voor elkaar.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie de instellingen van firewall en of viruscanner.
Is www.startpagina.nl geblokkeerd of zijn advertenties geblokkeerd?

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige wat verder staat ingesteld is de pop up blokkering

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 08:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

de pop blokkering kjan dus de reden zijn; die instellen op deze site altijd toestaan. (aanklikken in de pop-up balk als die verschijnt, niet in het schermpje)

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo, ook daar ligt het niet aan. Nu zei vanmorgen iemand tegen mij dat Java script ws niet is geactiveerd, maar hoe kom ik daar achter en hoe activeer ik die wel?

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 00:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil je verzoeken de onderstaande stappen uit te voeren:

1. Start je computer 'schoon' op aan de hand van de onderstaande stappen.

Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ msconfig in het vak Openen en klik op OK.

Open het tabblad Algemeen, klik op Selectief opstarten en schakel de selectievakjes Het System.ini-bestand verwerken, Het Win.ini-bestand verwerken en Opstartonderdelen in het geheugen laden uit. Het selectievakje Originele Boot.ini gebruiken kunt u niet uitschakelen.

Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.

Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten om de computer opnieuw op te starten.

Controleer of de probleemen zich nog steeds voordoen nadat Windows opnieuw is gestart.

Opmerking Controleer of de selectievakjes die u eerder hebt uitgeschakeld op het tabblad Algemeen, nog steeds zijn uitgeschakeld. Ga door met stap 6 als geen van de selectievakjes ingeschakeld is. Als alleen het selectievakje Systeemservices in het geheugen laden is uitgeschakeld, kunt u de computer niet schoon opstarten. Als u nog andere selectievakjes uitschakelt en het probleem wordt daarmee niet opgelost, hebt u wellicht hulp nodig van de fabrikant van het programma waarvoor het selectievakje in Msconfig weer is ingeschakeld.

Als geen van de selectievakjes is ingeschakeld en het probleem niet is opgelost, kunt u stap 1 tot en met 5 herhalen of het selectievakje Systeemservices in het geheugen laden uitschakelen op het tabblad Algemeen. Daarmee worden de Microsoft-services (bijvoorbeeld voor netwerken, Plug en Play, logboekregistratie en foutrapportage) tijdelijk uitgeschakeld en worden alle herstelpunten voor het hulpprogramma Systeemherstel permanent verwijderd. Doe dit niet als u de herstelpunten voor Systeemherstel wilt bewaren of als u een Microsoft-service wilt gebruiken om het systeem te testen.

2. Controleer je computer op mogelijk aanwezige spyware.

Voor meer informatie over spyware en hoe je dit kunt verwijderen kun je de onderstaande (Engelstalige) websites bezoeken:

http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/spywarewhat.mspx
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/security/expert/honeycutt_spyware.mspx
http://www.firewallguide.com/spyware.htm

Eventueel kun je hier ook de gratis spyware scanner van Microsoft voor gebruiken:

http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

3. Maak een nieuw gebruikersprofiel aan in Windows XP en controleer of het probleem zich hier ook op voordoet.

Klik op Een nieuwe account maken in de keuzelijst Kies een taak.

Typ de naam die u voor de account wilt gebruiken en klik op Volgende.

Selecteer het gewenste accounttype en klik op Account maken.

4. Installeer de laatste Windows Updates via http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=nl-nl

5. Voer een virus scan uit.

Eventueel kun je hier de gratis virusscanner op de volgende website voor gebruiken:

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 05:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Johan, dit zijn tips voor een geïnfecteerde p.c., dat is hier niet het geval. (Erg storend trouwens de lay-out van je reaktie.) Met pop-ups heeft het ook niets te maken; startpagina is geen pop-upvenster.

M.i. wordt deze site geblokkeerd door je firewall; kijk alle instellingen van je firewall eens goed na.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Johan, als u eerst iets in de tekstverwerker plaatst en dan naar deze site kopieert: hies dan s.v.p. als lettertype Verdana 7.5. Dan is het beter "hanteerbaar".