gerbera
door gerbera Apr 5, 2020 om 21:54
Computers & telefonie

Storende Popup

Na opstarten PC verschijnt er regelmatig rechts onder op bureaublad een Popup van Magix om mijn filmprogramma te upgraden.
Is dat te stoppen en zo ja hoe? contact met Magix levert niets op.

5530 3 Rapporteer

ju
door juliomariner - Apr 5, 2020 om 21:57
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Nee natuurlijk leverd contact met de fabrikant niets op, (wel heel naief om dat te geloven) ze willen niets anders dan dat u gaat upgraden en betalen. Wat dus helpt is de betaalde versie te nemen.

gerbera
door gerbera Apr 5, 2020 om 22:06
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Grapjas, ik heb al jaren een betaalde wat oudere en geregistreerde versie, dus bij hen bekend. Kom dus niet meteen met de veronderstelling dat ik geen betaalde zou versie hebben, dan had Magix allang bij mij aan de bel getrokken. En probeert u maar eens een illegaal programma te upgraden, het gaat hier om te upgraden naar een hogere versie. Dus wie is er hier naief?

ju
door juliomariner Apr 5, 2020 om 22:10
1329 Antwoorden / 2 Vragen

En voor die oudere versie betaald u jaarlijks een bedrag?

gerbera
door gerbera Apr 5, 2020 om 22:21
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Nee, deze is gewoon tegen eenmalige betaling gekocht incl. de licentie en werkt nog steeds naar behoren. Maar @marita5 heeft de oplossing al geboden, die geeft tenminste antwoordt op de vraag en komt niet met veronderstellingen.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 5, 2020 om 22:07
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gerbera ,

Hier staat een oplossing gegeven door @djdehaan , antwoord van Magix ,

 Ga binnen Windows naar Programma's en Onderdelen of Programma's verwijderen, en zoek dan in de lijst naar een "programma" genaamd "Connect"; verwijder dit...

https://www.magix.info/nl/forum/hoe-voorkom-ik-die-irritante-advertenties-bij-opstarten-pc--1194309/#ca1341519

gerbera
door gerbera Apr 5, 2020 om 22:17
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt, ga er mee aan de slag.☺

marita5
door marita5 Apr 5, 2020 om 22:19
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6

gerbera
door gerbera Apr 6, 2020 om 15:43
7368 Antwoorden / 14 Vragen

T'is opgelost nogmaals dank. LS @heremietkreeft heeft er een punt achter gezet.;-))☺

marita5
door marita5 Apr 6, 2020 om 15:49
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Fijn om te lezen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden punt ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 6, 2020 om 13:22