johanna66
door johanna66 Feb 18, 2016 om 12:54
Computers & telefonie

Storing op outlook

Op mijn emailpagina van outlook heb ik al een lange tijd een storing die vooral optreed doordeweeks, in het weekend heb ik er minder last van.
Ik klik op een email, bovenin begint een snoer kraaltjes te lopen, zolang deze lopen kan ik niet verder en zit de boel muurvast. Na 1 - 2 minuten, soms langer, houd het op en kan ik verder. Soms is het zo erg dat dit bij iedere mail optreedt. Het ligt waarschijnlijk niet aan mijn pc, deze heb ik  pas 2 maanden, maar deze storing had ik ook op mijn vorige pc. Ik dacht er met mijn nieuwe pc er vanaf te zijn maar helaas.
Kan het ook de router zijn? Wie weet de oplossing








4300 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 18, 2016 om 13:31
7195 Antwoorden / 3 Vragen
2

Hallo Johanna66,
wat u beschrijft komt mij bekend voor, u zou eens een andere browser b.v. FireFox kunnen proberen, misschien is dat de oplossing zo niet dan zal er wel iemand anders raad weten.
Vr, gr.

simon55
door simon55 - Feb 18, 2016 om 13:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

U heeft waarschijnlijk in december n update gedaan voor outlook die door Microsoft aanbevolen werd haal die er weer vanf want die veroorzaakt n voorkomende probleem

ph
door philip36 - Feb 18, 2016 om 14:43
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Eerst maar eens de instellingen van het email account (pop3 of imap) heel secuur controleren.
Deze zijn te vinden op de internetsite van uw provider.
Als u nu pop3 gebruikt, stel uw email account dan eens in op imap.
Informatie over pop3 en imap.
https://www.starthosting.nl/e-mail-hosting/verschil-pop3-imap.html

Als er geen problemen zijn met surfen op internet zal het hoogstwaarschijnlijk niet aan de wifi verbinding zelf liggen. 
U heeft doordeweeks wel meer last met email dan in de weekends.
Als we toch bezig zijn, ook maar eens kijken of routers in uw omgeving en uw router niet allemaal hetzelfde wifi kanaal gebruiken, dit kan storing geven op het wifisignaal.

Download hiervoor het computerprogramma inSSIDer.
http://www.techspot.com/downloads/5936-inssider.html

Om de wifi verbinding te verbeteren stel uw routerkanaal eventueel in op een minder druk bezet gebied.

marita567
door marita567 - Feb 18, 2016 om 15:04
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

@johanna66 , 

Kijk eens zoals simon55 aangeeft of het aan deze update ligt , verwijder de update KB3114409 .
Dit was de update die door Microsoft werd aanbevolen om te installeren voor outlook , maar veel problemen veroorzaakt . 

johanna66
door johanna66 - Feb 18, 2016 om 18:46
48 Antwoorden / 6 Vragen
0

Simons55
Bedankt voor de reactie echter het kan niet liggen aan een update. Ik heb zeker al 3 jaar last van deze storing.

Cookies
door Cookies - Feb 19, 2016 om 08:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Lijkt er meer op dat je een super langzame internetverbinding hebt. Als je bij zo'n langzame verbinding ook nog eens via wifi internet, dan blijft van de snelheid maar weinig over. Welk pakket bij welke provider heb je?

Kijk eens of het beter gaat als je een ethernetkabel aansluit op je p.c.

johanna66
door johanna66 - Feb 19, 2016 om 11:58
48 Antwoorden / 6 Vragen
0

Carola83
Ik heb geen langzame internetverbinding. Van Ziggo heb ik niet het goedkoopste maar het middelste pakket. Voor mij meer dan genoeg omdat er geen verdere huisgenoten zijn met een computer. Verder heb ik Windows 10.
Misschien een goed idee om de internetkabel weer aan te sluiten. Ben ik zo wie zo voor omdat ik toch wat huiverig voor alle straling die ik binnen krijg via mijn eigen Wifi en die van de buren.  Maar dat is weer een ander probleem.

johanna66
door johanna66 - Feb 19, 2016 om 12:21
48 Antwoorden / 6 Vragen
0

Philip36
Bedankt voor het uitgebreide antwoordt en de mogelijkheden die u aanbiedt. Met surfen op internet heb ik geen problemen.
Op dit ogenblik volg ik computerlessen  en voordat ik zelf aan de slag ga (heb ik toch te weinig computerkennis voor)  leg ik uw suggesties aan mijn docent voor. Als we eruit komen laat ik het u weten.

haarp
door haarp Feb 19, 2016 om 18:20
514 Antwoorden / 62 Vragen

Heb ik ook problemen mee. Sluit de browser en log weer opnieuw in.

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 20, 2016 om 11:06
229 Antwoorden / 6 Vragen
0

Eenvoudig een ander email client nemen van opera,incredimail,of ander,er zijn er genoeg,probleem opgelost,wel even zoeken onder emailclient.
succes.

aurora1
door aurora1 - Feb 20, 2016 om 11:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Als u geen mailprogramma op de pc heeft geïnstalleerd dan zou ik dat gaan doen. Hoe u uw accounts daarin kunt instellen staat doorgaans stapsgewijs op de website van de provider vermeld.
Bijv. Thunderbird van Mozilla of Windows Live Mail. Ik zou beslist dan niet Incredimail kiezen zoals hier wordt geadviseerd want dan bezorgt u ontvangers veel "bagger" in de mails.
Voor Windows Live Mail vindt u informatie hier: https://www.schoonepc.nl/tools/windowslivemail2011.html
Voor Thunderbird: https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/
Lees eventueel ook dit eens door: https://www.seniorweb.nl/artikel/e-mailprogramma-s

reflecs
door reflecs - Feb 20, 2016 om 19:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen
1

Als het gaat om de webversie Outlook.com en u gebruikt Internet Explorer, dan kunt u kijken of het verschil maakt wanneer u de InPrivate-navigatie gebruikt.
Met InPrivate-navigatie voorkomt u dat gegevens over uw browsersessie worden opgeslagen in Internet Explorer. Dit betreft onder andere cookies, tijdelijke internetbestanden, geschiedenis en andere gegevens. Werkbalken en uitbreidingen worden standaard uitgeschakeld.
Dit om te zien of een andere toepassing de oorzaak is.

U komt er door te klikken op het tandwieltje rechtboven (Extra) > Beveiliging > InPrivate-navigatie. Er komt InPrivate op de adresbalk te staan.
Na afloop kunt u het venster of Internet Explorer afsluiten.  Het is tijdelijk; de volgende keer dat u IE opstart, is dit weer op de normale wijze.

gsm
door gsm - Feb 20, 2016 om 21:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Je hebt misschien veel te veel mappen geconfigureerd in je IMAP account van bijv. Gmail. Veel mappen synchroniseren kost  veel tijd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer