ar
door arti3007 Jul 1, 2010 om 11:28
Computers & telefonie

T-mobile Flex verlengen, geen korting of wel korting op web en walk?

ik heb een Flex abonnement, deze wil ik verlengen met een Nokia 5230 en daarbij ook Web en walk.
Indien ik op internet verleng, kan ik dit toestel niet kiezen voor een flex abonnement.
Kies ik echter een ander toestel dan kan ik wel mijn flex abonnement verlengen daarbij is dag de web en walk voor €2,95 de 1e 12 maanden.

Doe ik de verlenging via de telefoon, kan ik de 5230 wel kiezen en is deze gratis indien ik web en walk erbij pak, echter krijg ik geen korting op de web en walk. De reden die hiervoor gegeven is, is dat bij flex geen korting wordt gegeven op web en walk.

659 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 1, 2010 om 13:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Wat is nu precies je vraag ?

Je kunt een van de aanbieding kiezen die ze aanbieden...............
bieden ze het niet aan dan houd het op.
Je kunt niets eisen/je hebt geen recht op iets wat Jij wilt als ze dat Niet aanbieden.

Succes,

ar
door arti3007 - Jul 1, 2010 om 14:55
3 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 1 jul 2010, 13:52]Hoi,

Wat is nu precies je vraag ?

Je kunt een van de aanbieding kiezen die ze aanbieden...............
bieden ze het niet aan dan houd het op.
Je kunt niets eisen/je hebt geen recht op iets wat Jij wilt als ze dat Niet aanbieden.

Succes,

Ik geef al aan dat ze 2 verschilende informaties geven.
Op internet is de 5230 niet mogelijk met een flex maar wel met relax en is web en walk met 7 euro korting.
Als ik bel kan de 5230 wel, maar kan web en walk niet met korting.

Ik snap dus eigenlijk je reactie niet.

pino123
door pino123 - Jul 1, 2010 om 15:01
2778 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat ze je telefonisch tegemoet gekomen zijn, in een iets andere vorm dan op internet staat.

Ergens moeten ze de telefoon terug verdienen, aan jou de keus wat je gaat doen.....

stacey
door stacey - Jul 1, 2010 om 15:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=arti3007 schreef op donderdag 1 jul 2010, 14:55][quote=stacey schreef op donderdag 1 jul 2010, 13:52]Hoi,

Wat is nu precies je vraag ?

Je kunt een van de aanbieding kiezen die ze aanbieden...............
bieden ze het niet aan dan houd het op.
Je kunt niets eisen/je hebt geen recht op iets wat Jij wilt als ze dat Niet aanbieden.

Succes,

Ik geef al aan dat ze 2 verschilende informaties geven.
Op internet is de 5230 niet mogelijk met een flex maar wel met relax en is web en walk met 7 euro korting.
Als ik bel kan de 5230 wel, maar kan web en walk niet met korting.

Ik snap dus eigenlijk je reactie niet.

Ik snap je vraag niet, ze hebben verschillende aanbiedingen maar voor wat ik begrijp voldoet geen van deze aanbiedingen aan wat jij precies wilt..........
En 5230 En web en walk Met Korting............je wilt dus alle 3 en blijkbaar kan dat niet dus wat is dn je vraag ?

testcase
door testcase - Jul 1, 2010 om 15:31
189 Antwoorden / 1 Vragen

Stel je vraag aan T-mobile (maar dan wel iets dudielijker)

ar
door arti3007 - Jul 1, 2010 om 15:33
3 Antwoorden / 7 Vragen

Blijkbaar snapte T-mobile mijn vraag wel.
Probleem is opgelost!