soepkiep
door soepkiep Sep 3, 2005 om 16:15
Computers & telefonie

T-mobile verdubbelt je belte goed?

hallo

t-mobile maakte reclamen omdat de vakantie toch al zo duur is doen wij u belte goed verdubbelen tot 31 augt

ik heb 13 augt 20€ er op gezet

maar tot op heden werdt dit niet verdubbelt

na div berichten gestuurd te hebben kreeg ik als antwoord dat niet iedereen dit kreeg

ik weer een bericht terug gestuurd dat dit nergens vermeld stond

ik vind dit geen reclamen voor t-mobile dit vind ik  iemand blij maken met een dooie mus toch?

459 4 Rapporteer

bv
door bvdznagel - Sep 3, 2005 om 17:46
4 Antwoorden / 7 Vragen

ik heb al twee maal gewacht op beloofd-verdiend-beltegoed, nog steeds
niet ontvangen.Ze sturen niet eens een smsje.Bij bellen de eerste keer
werd gezegd dat het wel óvergemaakt'was.

Wie heeft meer nate ervaringen met T-mobile op dit gebied?

morrigan
door morrigan - Sep 3, 2005 om 20:23
87 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je de voorwaarden niet goed gelezen? Ten eerste geldt het alleen voor NIEUWE prepaid klanten. Wat je al klant, dan krijg je geen verdubbeling.

Verder was die verdubbeling actie geldig in de maanden juli en augustus, maar als je bijv. je nieuwe prepaid op 1 juli hebt gekocht en voor het eerst hebt gebruikt, dan krijg je maar tot 1 augustus die verdubbeling. Je kreeg nl. die verdubbeling ook maar gedurende 1 maand in de periode van juli/augustus.

Het stond best duidelijk op de website!

soepkiep
door soepkiep - Sep 3, 2005 om 20:28
529 Antwoorden / 75 Vragen

ik ben geen nieuwe prepaid klant

maar ik ken er wel uit mijn kennis kring die ook geen nieuwe prepaid klant zijn die het wel verdubbelt hebben

en er is er ene bij  die belt al zeker 1,5 jaar met t-mobile en die heeft het wel gekregen

en ik had het de 13e augt er op gezet die 20€  en de aktie liep dus tot 31 augt

ik denk dat die veel bellen die krijgen het en net als ik niet echt veel bellen die krijgen het niet

pl
door pluis_1 - Sep 8, 2005 om 20:00
4 Antwoorden / 0 Vragen

De actie gold idd in de regel alleen voor nieuwe klanten.

Alleen geselecteerde bestaande klanten die een sms hebben gekregen komen hier ook voor in aanmerking ( en idd, dit zijn natuurlijk de mensen die vaak opwaarderen). Die vriend van je zal dus een sms hebben gekregen. En daarmee geselecteert zijn voor die actie.