helma66
door helma66 Nov 15, 2010 om 23:23
Computers & telefonie

T-Mobile...feestdagen?

Sinds jaren en jaren heb ik Pre-paid van T=Mobile...dit tot mijn genoegen, tot vandaag!!

Ik kreeg vandaag dik 6 tot 7 sms-jes dat dit de laatste dag was dat ze een feestweek hadden...

ja, goh leuk..tot ik er achter kwam dat ze van mijn beltegoed dik 5 tot 6 euri-s aftrokken...vanwege de shit-sms-jes die ze stuurde>>!!

Ik ben vet pissig!!! Ik kan via de site dit niet stop zetten..want ik weet niet hoe!!

Is er iemand die weet wat ik moet doen om dit te stoppen?

Voel me onwijs DOM...altijd is alles oke gegaan via pre-paid...maar ik stop met T-Mobile als mijn beltegoed op is...wat een smeerlappen...

Wie weet hoe ik de berichtjes kan stoppen>

Met vriendelijke groet,
En eeuwige dank, Helma

1161 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 15, 2010 om 23:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb je je geabonneerd op een berichten dienst van t-mobile soms ?
Dan moet je deze afmelden/uitzetten.

Info sms van provider kosten veelal niets tenzij het een speciale dienst betreft.

Van welke sms code/dienst komen ze ?

helma66
door helma66 - Nov 16, 2010 om 00:02
8 Antwoorden / 9 Vragen

Hoi Vladja,

Nou het vreemde is dus, dat ze van T-Mobile zelf komen EN zonder Nummer??

En nee heb me Nooit aangemeld voor diensten of wat dan ook...Dit nummer en prepaid, heb ik toenertijd (dik, 10 jaar geleden genomen..om louter bereikbaar te zijn voor mijn gehandicapte dochter)

Krijg nu wel het idee van,hoelang doen ze dit al??? JAREN>>>?

MVG Helma

stacey
door stacey - Nov 16, 2010 om 00:16
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=helma66 schreef op dinsdag 16 nov 2010, 00:02]Hoi Vladja,
MVG Helma

Vladja heeft een bril, ik (nog) niet ;-)

Ik heb een prepaid bij tele2 en krijg ook wel eens van dat soort aanbieding sms maar die betaal ik niet,
je kunt je daar wel op bepaalde (betaalde) info abo diensten abonneren......
weet je zeker dat je beltegoed niet door een of andere dienst dienst verdwijnt ?

birdies
door birdies - Nov 16, 2010 om 00:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als je nou eerst eens belt naar T-M, want volgens mij zijn die smsjes helemaal niet van T-M. Mij is ook niets bekend v.e. feestweek.

waterlelie82
door waterlelie82 - Nov 16, 2010 om 00:31
71 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben ook klant van T-Mobile en heb vandaag ook een hoop smsjes mbt hun laatste feestweek ontvangen. Na dit bericht te hebben gelezen heb ik mijn beltegoed maar gecontroleerd maar deze is hetzelfde als vanochtend.

Bij mij was het in ieder geval gratis smsjes, mis geen beltegoed. Kreeg wel steeds een berichtje bij het openen dat de afzender antwoord wil, dus mooi niet.

Als je beltegoed mis door deze actie neem dan zsm contact met hen op,

waterlelie82
door waterlelie82 - Nov 16, 2010 om 00:35
71 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=birdies schreef op dinsdag 16 nov 2010, 00:21]Als je nou eerst eens belt naar T-M, want volgens mij zijn die smsjes helemaal niet van T-M. Mij is ook niets bekend v.e. feestweek.

De smsjes zijn wel van T-Mobile afkomstig. Ik heb ook een account op hun site, dus ontving de afgelopen weken ook mailtjes hierover.Ze bestaan inmiddels 10 jaar zie T-Mobile. Daarom die irritante smsjes en mailtjes.

f.weele
door f.weele - Nov 16, 2010 om 10:20
1085 Antwoorden / 27 Vragen

meldt dit bij Youp van 't Hek, die is toch al bezig met T-Mob.
Kijk even naar de laatste uitzending van Kassa!.
m.vr.gr.

birdies
door birdies - Nov 16, 2010 om 10:26
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=waterlelie82 schreef op dinsdag 16 nov 2010, 00:35][quote=birdies schreef op dinsdag 16 nov 2010, 00:21]Als je nou eerst eens belt naar T-M, want volgens mij zijn die smsjes helemaal niet van T-M. Mij is ook niets bekend v.e. feestweek.

De smsjes zijn wel van T-Mobile afkomstig. Ik heb ook een account op hun site, dus ontving de afgelopen weken ook mailtjes hierover.Ze bestaan inmiddels 10 jaar zie T-Mobile. Daarom die irritante smsjes en mailtjes.

Had nog op T-M site gekeken, maar daar vond ik niets. Duidelijk nu in ieder geval. Wel vreemd dat bij jou de smsjes gratis zijn. Zou het probleem kunnen zitten in aanmelding bij winacties: Dus tot en met 13 november kun je elke dag profiteren van nieuwe, verrassende feestaanbiedingen en meedoen met winacties.?
Persoonlijk zou ik toch even T-M bellen, die zouden het antwoord moeten weten.

pino123
door pino123 - Nov 16, 2010 om 10:56
2773 Antwoorden / 14 Vragen

Ik krijg ook de sms van T-M, maar er gaat niets van mijn bundel af! Zelf denk ik dat er iets anders aan de hand is in dit geval.
Zelf heb ik mij wel aangemeld voor de 'feestweek' van T-mobile, dus ik was niet verbaasd dat ik sms'jes kreeg.

tdehond
door tdehond - Nov 16, 2010 om 12:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Gelukkig nog geen sms-jes ontvangen. Hopelijk wordt mij dit bespaard.

ha
door hanneke - Nov 16, 2010 om 21:04
321 Antwoorden / 1 Vragen

Er is inderdaad een feest bij T-Mobile, ze bestaan zoveel jaar. Een Tiendaagse of zoiets.
Een week of twee, drie geleden is daar een mailing over geweest dat je je kon abonneren op een nieuwsbrief en als je je daarvoor inschreef kon je kansmaken op een iPad.
Wellicht heeft u zich hiervoor aangemeld?

fo
door forza19 - Nov 27, 2010 om 20:54
19 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb deze smsjes ook gehad en er is niets van mijn beltegoed of sms-bundel afgegaan.