ha
door hanna 91 Oct 9, 2013 om 11:27
Computers & telefonie

Tablet van kruidvat

wie heeft er ervaring met een tablet van het kruidvat ,type cherry mobilitty 10.1 inch quadcore,,deze staat nu in de folder van 159.00 voor 99.00,, ,mijn vraag is ,wat kan deze tablet wel ,en wat niet,, ik heb geen ervaring met een tablet , wil het naast mijn laptop erbij, voor spelletjes,en e-mail,,

2238 5 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Oct 9, 2013 om 11:36
937 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou hem niet kopen, het zijn goedkope en slechte tablets welke snel kapot kunnen gaan. Reparatie is een ramp als dat al mogelijk is. Ik zeg, blijf er van weg, maar dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 9, 2013 om 12:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op woensdag 9 okt 2013, 11:36]Ik zou hem niet kopen, het zijn goedkope en slechte tablets welke snel kapot kunnen gaan. Reparatie is een ramp als dat al mogelijk is. Ik zeg, blijf er van weg, maar dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien.
Dat is een wijze raad die u het best kan opvolgen.

f.weele
door f.weele - Oct 9, 2013 om 13:11
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Je kan op de volgende link nog eens bekijken of er iets bij zit; klik hier
Let wel op het "flash"geheugen. Minimaal 8GB is wel aan te raden i.v.m. het downloaden van spelletjes. Bij kijkshop heeft men ook regelmatig aanbiedingen: klik hier
De tablet van Denver komt redelijk/goed uit een vergelijkingstest van Androidmagazine.
m.vr.gr.

ha
door hanna 91 - Oct 9, 2013 om 16:25
2 Antwoorden / 4 Vragen

f. weele
dank voor de tips ,hier kan ik wat mee
mvgr

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 9, 2013 om 17:29
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Het kost niets maar.... als schade vrij en voorzichtig behandelen kunnen ze het redelijk overleven.
Echter, de 2 jaren garantie, dus zorg voor een Kopie kassabon voor deze en houd rekening met opsturen en ze sturen een nieuwe tenzij zij een reden vinden om het af te wijzen.... en daar zijn zij helaas erg goed in.

Verder is de Accu vrij matig en niet vervangbaar dus na 2 jaren zit je constant aan de lader en alleen in de auto met USB snoer laden is dan nog mogelijk om het mobiel te gebruiken.

Dit is helaas mijn ervaring maar ze werken mits je geen gekke dingen doet wel.
Betere zijn ook veel duurder en de in het verleden geleverde waren andere merken maar ook niet echt 100% op levensduur gemaakt zal ik maar zeggen.....