os
door oscar11 Jul 8, 2012 om 15:24
Computers & telefonie

Tablet vindt geen wifi meer

tablet mid (aanbod van marktplaats vorig jaar, 99,-) vindt ineens geen wifi meer. voordat er verbinding ontstaat geeft hij al aan dat verbinden mislukt. tussen wel en niet meer werken is er niet iets aan tablet gewijzigd. ook codes worden juist ingegeven. hoe breng ik de verbinding weer tot stand?
of hoe zet ik hem terug in fabrieksinstellingen?

733 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je tablet vind geen wifi meer en je verbinding van de nintendo met de wifi is mislukt.
Zie jij geen patroon hier?

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo winterman.

nee. tablet is sinds een week, dsi al maanden geleden...
'men' vertelde mij dat er iets is geupload waardoor de kaart niet meer werkt, maar ik weet niet hoe nu te handelen. het een heeft niets met het ander te maken.
bovendien werken laptop en mobiele telefoon prima met wifi.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

apparaat werkt weer! computerwinkel dacht aan interne antenne, maar lag aan sd-card (maar deze is niet vervangen).

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

oscar11 schreef op dinsdag 17 jul 2012, 14:09: apparaat werkt weer! computerwinkel dacht aan interne antenne, maar lag aan sd-card (maar deze is niet vervangen).

Da's knap.....een sd-card is het probleem bij een wifi-verbinding.....

Freya

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom zo cynisch,
wat de oorzaak is geweest weet ik ook niet, maar ik ben verheugd dat de tablet weer verbinding maakt!

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

oscar11 schreef op dinsdag 17 jul 2012, 14:41: waarom zo cynisch,
wat de oorzaak is geweest weet ik ook niet, maar ik ben verheugd dat de tablet weer verbinding maakt!

Ach, het was niet negatief bedoeld hoor, maar komisch is het wel. Wellicht dat het geheel opnieuw opstarten van de tablet, een reset of het terugzetten naar fabrieksinstellingen het probleem heeft opgelost. Hoe het ook zij, de sd-card zal het niet geweest zijn....

Maar het gaat uiteraard om het resultaat.

Freya