genux
door genux Nov 11, 2006 om 19:24
Computers & telefonie

Te weinig schijfruimte???

Ik heb het spel Battlefield geinstalleerd op mijn comp. Bij het opstarten van de game geeft de computer aan dat er te weinig beschikbare ruimte is. Dit is absloluut niet het geval, gezien het feit dat ik nog ruim 28 GB over heb.

Ik heb het spel ook op mijn nieuwe lap geinstalleerd en deze geeft hetzelfde probleem aan.

Heeft dit te maken met instellingen van mijn comp/lap???

Graag antwoord...Please

692 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 11, 2006 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

kan bij voorbeeld te maken dat u hem op een partitie wilt installeren met te weinig schijfruimte , er is wel voldoende ruimte op de gehele computer maar niet op die partitie.

Het kan ook zijn dat u hem op c: wilt installeren en u heeft i: als partitie. C: bestaat niet en dan ziet hij dat er te weinig ruimte aanwezig is

ve
door verwijderd - Nov 11, 2006 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien ligt het aan het virtueelgeheugen ('geheugen' op de HD)

Kijk eens via start > Help en ondersteuning , en zoek op wisselbestand
Daar staat een link om de grootte van het wisselbestand aan te passen en die mag minstens op 2 Gb maximaal staan.
Of kiezen voor 'grootte door het systeem zelf te laten bepalen'

Vrgr AF

ve
door verwijderd - Nov 12, 2006 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk betreft het een illegale kopie die gedownload is, in dat geval is de kopie "genuked" wat betekend dat er in de ISO een beveiliging is opgestart die deze melding dan geeft.
Dit is een methode van kopierbeveiliging namelijk en vooral dit spel staat hierom bekend.

Mocht het een legale kopie betreffen dan is het probleem echt interessant want dan zou dit niet mogen...

ve
door verwijderd - Nov 12, 2006 om 16:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb je wel administratorrechten met het account waarmee je het speelt?

ve
door verwijderd - Nov 23, 2006 om 19:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

U hebt mischien een quotom aangezet deze moet u uit zetten.
Dit doet u door rechtermuisklik  op de harde schijf in uw geval C
dan op eigenschappen klikken.
Dan op quotum beheer en deze uit zetten.

En tada u kunt weer gamen