empee
door empee May 14, 2021 om 20:52
Computers & telefonie

Tegel Personen is verdwenen

Toen ik mijn windows 10 pc afsloot, heb ik geklikt op "afsluiten en bijwerken". De volgende dag aangezet en één tegel is verdwenen: personen.
Hoe kan ik die terug krijgen?

4785 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 14, 2021 om 20:58
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Empee ,

Lees hier eens het gegeven antwoord van @Paulo GM ,

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/personen-app-weg-uit-start/4d3f5241-43ea-4167-ae2c-8cc6c69883d2

Ps : Ik zie nu pas , dat de tegel personen bij mij ook is verdwenen .
       Ik heb de oplossing van @Paulo GM gedaan , en de app personen aan de taakbalk vastgemaakt , werkt ook .

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 14, 2021 om 23:11
2071 Antwoorden / Vragen

Vraag één is of de app er nog opstaat, links in de lijst met programma's, en dan rechtermuisknop op het programma klikken en in start zetten. Mocht de app zelf verdwenen zijn dan downloaden van de Windows store.

marita5
door marita5 May 15, 2021 om 07:51
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Is geen oplossing . De app staat niet in de lijst , downloaden via Microsoft Store gaat ook niet , je krijgt de melding app is geïnstalleerd . De enige oplossing is de app vastmaken aan de taakbalk . Of dit zo blijft is ook nog maar de vraag . Microsoft veranderd graag , maar een verandering wil nog niet zeggen dat dit een verbetering is . Op mijn tweede laptop is de app personen ook verdwenen .

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 15, 2021 om 18:01
2071 Antwoorden / Vragen

Jij hebt helemaal gelijk. Ik had me niet gerealiseerd dat MS hier iets specifieks mee had gedaan, ik gebruik die Windows personenapp zelf niet.

Topantwoord

Donuts
door Donuts - May 15, 2021 om 08:12
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De tegel kunt u niet terug krijgen in het startmenu.

Opmerking: Vanaf 29 januari 2021 kan de app personen niet langer rechtstreeks worden gestart (bijvoorbeeld via het menu Start of de zoekbalk) in Windows 10. U kunt het nog steeds openen via de pictogrammen personen in e-mail, agenda en andere apps

https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/help-bij-de-app-personen-144c4373-fa32-da81-f8b4-ee87589c509c

U kunt de oplossing van @Marita5 gebruiken.

Pe
door PeterPronk - May 17, 2021 om 15:10
6 Antwoorden / Vragen

Via AppStore

empee
door empee - May 17, 2021 om 20:48
179 Antwoorden / 140 Vragen

Allemaal bedankt voor een mogelijke oplossing. Het is me niet gelukt om een tegel terug te krijgen, wel heb ik mijn mail-adressen terug.
Goetjes en tot een volgende keer.