majok
door majok Oct 12, 2005 om 07:59
Computers & telefonie

Tele 2 digitale telefonie

Tot nu toe maak ik gebruik an het abonnement van KPN (18,36 euro per maand) en het bellen via Tele2 (7,95 per maand + alleen starttarief, dus de gesprekken voor 0 ct). Nu komt Tele2 met digitale telefonie, waarbij ik voor 17,95 per maand en voor een starttarief van 4,0 cts. (gesprekken onbeperkt 0cts.) klaar ben (Internet heb ik via @Home en dat wil ik ook zo laten).

Kan iemand mij vertellen over de ervaring met dit abonnement van Tele2 (dus alleen de digitale telefonie).

En vooral: ik lees niets op de site van Tele2 over nummermelding in Telefoongids, en het afluisteren van voicemailberichten en ook niet over het bellen naar 0800 en 0900-nummers.

Hoe zit dat dan?

De site is hier erg onduidelijk over, bovendien werkt de software om je aan te melden niet goed en blijf je steken...

Bedankt alvast

300 1 Rapporteer

de
door deefdeef - Nov 1, 2005 om 15:18
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb vorige week het tele2 digitaal pakket aangevraagd via het internet en bij het invullen van de vragenlijsten,komje op een gegeven moment bij een scherm waarin ze vragen of jij je nummer geheim wil houden of datje wil dat het nummer opvraagbaar is via telefoongids en/of nummerinformatie.

zover alsik kan vinden kun je gewoon 0800 en 0900 nummers bellen. alleen over voivemailberichten weet ik niet zeker. ik ga met het digitale pakket adsl en telefoneren via tele2 en zeg mijn abonnement op bij de kpn zodat ik niks meer hoef te betalen aan de kpn. Tele2 neemt mijn nummer over van de KPN (nummerportering net als bij mobiele telefoonnummers)

ik hoop dat je hier wat aan hebt.