Geachte lezer, Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen. Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren Alles standaard van een briefje voorgelezen. Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider . Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.
Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Als u al jaren klant van Tele 2 bent en u heeft niets aan uw contract veranderd dan kunt u maandelijks opzeggen. ADSL snelheid is relatief want Tele 2 geeft geen garantie op de snelheid want externe factoren bepalen de internetsnelheid die voor uw huisadres behaald kunnen worden.
Ik ben wel dit jaar een nieuw contract aangegaan met hun tot 03-07-2016 snelheid is relatief ja klopt maar verleden maand was het nog constant 11 Mbit zit nu op de helft hiervan Tele2 en snelheid word steeds slechter
De snelheidsvermindering kan wel kloppen want u neemt nu ook tv en telefonie af. Uw totale 11 Mb snelheid wordt nu voor de helft gebruikt om tv en telefonie mogelijk te maken. Wat de storingen betreft is dat geen reden om van het contract af te komen want ADSL providers zijn afhankelijk van KPN die het beheer over de telefoonlijnen heeft.
Ik heb al jaren alles in 1 dus daar ligt het niet aan Als je het zelf zou meemaken dat een bedrijf regelmatig niet levert waarvoor je betaald zou jij ook chagrijnig worden
Dat is helaas een gevolg van hun nieuwe zenderindeling welke toevalligerwijs omstreeks Uw contractverlenging heeft plaatsgevonden. Gelijktijdig met die nieuwe zenderindeling is er besloten om 5Mb te reserveren voor televisie, of je die nu aan hebt staan of niet. In Uw geval (6Mb over) heeft U w.s. geen problemen met de SD kanalen (animal planet bijv:) wél problemen met de HD kanalen (eerste 10 zenders) Het callcenter heeft geen idee waar ze het over hebben en sturen U van kastje naar de muur. U moet dit door het totale gebrek bij Tele2 aan communicatie middelen zoals @mail op hun klantenforum ter sprake brengen. https://forum.tele2.nl/ Dan pas gaat er echt iets aan Uw klacht gedaan worden, dat kan zijn door het opnieuw intrainen van het modem tot een snellere verbinding. Helaas werkt dat ook niet zo snel, er word i.i.g. wat met Uw klacht gedaan.
=bart616 schreef op woensdag 2 sep 2015, 14:31: Ron,
Ik ben wel dit jaar een nieuw contract aangegaan met hun tot 03-07-2016 snelheid is relatief ja klopt maar verleden maand was het nog constant 11 Mbit zit nu op de helft hiervan Tele2 en snelheid word steeds slechter
[quote=bart616 schreef op woensdag 2 sep 2015, 18:34]laatste paar maanden nadat ik het laatste contract heb genomen En zal ook echt niet verlengd worden
Bengelaar heeft de waarheid verteld en Tele2 geeft dit gewoon niet toe...
Bart616 had verlengd vóór de nieuwe zenderindeling, daarna begonnen de storingen. 2: Als U nog nooit verlengd heeft zou ik maar eens een nieuw prijsje gaan vragen bij Uw provider, of overstappen, of gewoon teveel blijven betalen.
=tijger1 schreef op woensdag 2 sep 2015, 17:40: Maar als u zoveel storingen had, waaraan in uw ogen niets gedaan werd, waarom hebt u dan uw contract weer met een jaar verlengd.
Waarom hebt u überhaupt verlengd als u dat contract al jaren hebt? Hebt u dan iets gewijzigd?
Het komt door de nieuwe zender indeling met meer HD zenders Daardoor gebruikt de TV meer Mbitjes en wordt de rest trager Sindsdien heb ik 2 storingen per maand
Daarvoor had ik mijn contract verlengd om een prijsverlaging ( nu 32 Euro p/m ) Tot medio 2016 en zal hem echt niet verlengen meer
Ik denk dat ik naar Telfort glasvezel ga in 2016 Of Tele2 moet met iets beter komen
[quote=n.vd.bengelaar schreef op woensdag 2 sep 2015, 18:53]Bart616 had verlengd vóór de nieuwe zenderindeling, daarna begonnen de storingen. 2: Als U nog nooit verlengd heeft zou ik maar eens een nieuw prijsje gaan vragen bij Uw provider, of overstappen, of gewoon teveel blijven betalen. [quote=tijger1 schreef op woensdag 2 sep 2015, 17:40]Maar als u zoveel storingen had, waaraan in uw ogen niets gedaan werd, waarom hebt u dan uw contract weer met een jaar verlengd.
Waarom hebt u überhaupt verlengd als u dat contract al jaren hebt? Hebt u dan iets gewijzigd?
De Ts schrijft dat hij dit jasr veel storingen had, maar hij heeft pas per 9-7 verlengd. Klopt dus niet erg.
Ach, een startpost moet je ook nooit al te letterlijk nemen. Dit jaar kan zijn vanaf 1 januari, kan zijn na de zomervakantie, kan zijn contractjaar enzzz. Kernpunt is, bart616 heeft een leveringsprobleem waar (nog steeds) niets aan gedaan word. Voor een oplossing is het totaal niet interessant of er nu wel of niet verlengd zou zijn.
@bart616 Bent U dat die dit topic geopend heeft op Tele2 klanten forum ? https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/vele-storingen-lage-snelheid-46610
Probeer hier https://thd-fpi-info.fourstack.nl/ uw postcode en huisnr in te vullen. Deze link doet een vrij degelijk schatting van wat er maximaal mogelijk is en of er een versnelling/update geplanned staat. aan de hand van die snelheid kan je eventueel om wat scherper advies vragen.
Wat ontzettend balen dat je zoveel storingen in een korte tijd hebt ervaren, dat is natuurlijk nooit fijn. Ik begrijp dat deze inmiddels wel vanzelf zijn opgelost? Mocht jouw verbinding nou weer uitvallen, dan raad ik je aan om even je modem en decoder te resetten. Helaas is het niet mogelijk om je contract zomaar stop te zetten. Je bent immers een betalingsverplichting met ons aangegaan. We zullen in dat geval eerst kijken of we de situatie kunnen verbeteren.
Wat betreft de kwaliteit van jouw internetverbinding, dit is van veel verschillende factoren afhankelijk, zoals hoeveel apparaten er op het netwerk zijn aangesloten en jouw afstand tot de dichtstbijzijnde wijkcentrale. Ik raad je aan om deze tips eens te doorlopen: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/open-internetsnelheid/
Mocht je na het doorlopen van deze tips nog steeds problemen ervaren met de snelheid van jouw verbinding, dan raad ik je aan om even een berichtje te plaatsen op één van onze Social Media Kanalen of via ons forum. Dan helpen we je vanuit daar graag verder!
Weer een standaard antwoord van Tele2 Modems heb ik al wel 100 keer gereset en ja betalingsverplichting...... Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen met een overeenkomst Ik heb inmiddels samen met de consumentenbond een brief naar jullie postadres Deze consumentenbond krijgt alle reacties van jullie kant
Wat betreft de kwaliteit van jouw internetverbinding, dit is van veel verschillende factoren afhankelijk klopt maar aan mijn kant is er niets veranderd , aan jullie zijde wel. De snelheid is met de helft gedaald , nu nog 6.22 Mbit over na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van jullie
We zullen in dat geval eerst kijken of we de situatie kunnen verbeteren. Ja ook daar hebben jullie 8 maanden voor gehad en
Ik hoor het allemaal wel Maar denk ook eens aan de klant , die is degene die de lonen betalen daar
Volgens mij heeft Fleur de startpost niet eens gelezen. Begint gelijk over betalingsverplichtingen en kastje muur, dat hebben de medewerkers van het call center al gedaan. Nu is het de beurt aan de "echte" medewerkers om het probleem op te lossen of tot een oplossing te komen. Hoe komt Fleur erbij dat het inmiddels opgelost zou zijn ? Tele2 weet waar het probleem ligt
Lieve Fleur Je vraagt of bart616 maar ergens wil proberen via een ander Tele2 kanaal contact te zoeken.
Welnu,wat je ook had kunnen lezen, op jullie klantenforum heeft bart616 al een topic geopend. Het enthousiasme van je collega's spat er vanaf. 0,0 reacties.
Link naar dat topic https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/vele-storingen-lage-snelheid-46610
Geef je het even door Fleur ? We wachten in spanning af
Ik heb maar 1 vriend hier en dat ben jij Afwachten of ik er nog 1 bij krijg misschien Tele2 Als ze mij tevreden stellen zal ik dat ook op de vele forums zetten, maar tot nu nog geen interesse in
Moderator Reacties: 4154 1 maand geleden 1 Hoi nemehob,
Dat is niet zo mooi! Ervaar je deze problemen sinds de HD zenders verplaatst zijn in je zenderlijst?
Zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren en een printscreen kunnen posten in dit topic? Op die manier krijgen we een goed beeld van de situatie.
Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar ik raad je toch nog even aan om deze stappen te doorlopen, helpt dat?
Groetjes, Leonie like this 0 Reageer nemehob Auteur Starter Reacties: 3 1 maand geleden 2 Nou was het nooit al best, maar het is inderdaad nog slechter geworden sinds die HD kanalen er op staan. Maar er zitten nu haperingen in:
- uitzending gemist via mijn Smart TV; - gewoon TV kijken op HD of gewoon; - internet is nog langzamer dan het al was (en dat was al te langzaam).
Bijgevoegd 2 screenshots van bekabelde tests en een screenshot van een wifi test. Voor alle helderheid ben ik niet aan het downloaden tijdens deze tests en stond de TV niet aan.
Ik verwacht wel een soort restitutie want heb nu al een week ellende met TV, internet.
aangezien u samen met de consumentenbond al een brief naar Tele2 heeft gestuurd is mijn reactie wellicht mosterd na de maaltijd voor u. Maar misschien heeft u er toch nog iets aan.
Het contract dat u en Tele2 met elkaar zijn aangegaan heeft verplichtingen voor beiden. U moet de facturen voldoen en Tele2 moet de dienst leveren die u afneemt en waarvoor u betaalt. Als Tele2 keer op keer in gebreke blijft dan kunt u een termijn stellen en ze in gebreke stellen, naar de geschillencommissie stappen en het kan er toe leiden dat u uiteindelijk kosteloos uw contract kunt ontbinden. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar Tele2 moet gewoon haar contractueel aangegane verplichtingen nakomen. In de volgende links leest u meer informatie hierover, klik hier en hier. Voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet Tele2 u tegemoet komen, klik hier.
Hoi Bart, Jammer dat je zo ontevreden bent! Ik begrijp heel erg goed dat het je frustreert! Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder. Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 5 sep 2015, 09:54] Voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet Tele2 u tegemoet komen, klik hier.
Let op, in alle gevallen vind verrekening achteraf plaats. Pas als het probleem opgelost is, dan is er pas bekend hoelang U zonder dienst(en) heeft gezeten. U kan dus niet elke week een vergoedings-formulier invullen. Verwacht daar niet teveel van, er word naar dienst en rato vergoed, U heeft wel van internet (telefoon ?) gebruik kunnen maken, dat word niet vergoed.
[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
Welke ? Hier word niets gecommuniceerd door Tele2 Op het Tele2 forum word niets gecommuniceerd door Tele2
Geef de klant nu eens duidelijk antwoord in WELKE conversatie er verder gegaan moet worden i.p.v. op de gebiedende toon dat Tele2 niet aan de slag zou kunnen omdat ze simpelweg zelf niet wenst te communiceren.
Ik als klant hoor en zie nog niets van Tele2 En waarom moet de klachten eerst op een forum staan voordat Tele2 er over wil praten, maar niet via hun klantenservice die ik zo vaak gebeld heb En dit staat notabene ook op hun eigen forum waar ik helemaal niets van hoor
Uw bericht daar is niet verwijderd hoor, i.t.t. wat Petra van de Tel2 webcare beweert helpen ze U daar niet zo graag verder. Wat hierboven al beschreven is, stel Tele2 schriftelijk in gebreke en stel een termijn waarbinnen het opgelost moet zijn. Dit kunstje tijdrekken in het absoluut niet converseren van Tele2 kon anders weleens heel lang gaan duren.
=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17: Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder.
Hoi Bart, Goed om te lezen dat je een bericht op ons forum hebt geplaatst. Daar staan mijn collega's voor je klaar om je verder te helpen. We doen ons best om deze zo snel mogelijk op te pakken. Het is momenteel helaas erg druk, dus het kan zijn dat je iets langer op een antwoord moet wachten dan gebruikelijk.
Ik hoop dat het probleem snel kan worden opgelost!
Hoi Bart, we doen ons best zo snel mogelijk te reageren. Wanneer heb je het bericht geplaatst, en onder welke naam heb je dit gedaan? Dan kijk ik het voor je na! Groetjes, Fleur van Tele2
[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Hoi Bart, Jammer dat je zo ontevreden bent! Ik begrijp heel erg goed dat het je frustreert! Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder. Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
@Fleur Typerend dat Uw collega Petra het heeft over misverstanden als er langs elkaar heen gewerkt word. Bart's eerdere 4 topics zijn al beantwoord door klanten die het voor 200% duidelijk is dat de zenderindeling debet is aan dit probleem. Bart's laatste topic is nog "vers", wellicht is die interessanter voor Tele2, daar kunnen nog de onnodige vragen worden gesteld.
Link naar het nog "verse" Topic https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/traag-internet-46765
Ze ( TELE2 ) hebben mij de toegang tot het Tele2 forum geweigerd zie : Kom er niet meer op ik krijg nu 5 min deze melding :
De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: Webcare-NL@Tele2.com.
Bent u hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. U kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.
Misschien kan het volgende helpen:
Controleer of het adres, zoals u deze in de adresbalk heeft ingetypt, correct is gespeld. Ga naar: startpagina. Klik op 'vorige' in de browser als je een andere link wil proberen.
Heeft niets met U persoonlijk te maken. Zo te zien zijn ze met onderhoud van hun forum bezig, die staat los van de webserver. Als ik U was zou ik toch niet de hele dag kijken of U ergens antwoord krijgt, U heeft verder ook een leven hoop ik maar zo. Zitten stressen lost de zaak ook niet eerder op.
Maar ik hou niet van multinationals die de klant van het kasje naar de muur sturen en later zeggen : had dat dan eerder gezegd.... dan hadden wij er iets aan gedaan.
Het beste is een aangetekende brief naar Tele2 te sturen. De zogenaamde ingebrekestelling. Daarin geeft u eerst aan wat de overeenkomst is. Wat er niet wordt nagekomen in de overeenkomst door Tele 2 en hoe lang deze problemen al aan de gang zijn. Vervolgens geeft u een redelijke termijn waarbinnen deze problemen moeten zijn opgelost. Ook vraagt u een schadevergoeding voor de niet nakoming van de overeenkomst tot nu toe. Die moet wel redelijk zijn. Zijn deze problemen niet binnen deze termijn opgelost, zo stelt u, dan ontbindt u de overeenkomst. Verzoek om een schriftelijke reactie binnen bijv. 14 dagen. Vergeet niet uw NAW gegevens, datum en klantnummer te vermelden.
Als u er niets op hoort en u heeft een termijn gesteld en daaraan toegevoegd dat u de overeenkomst zult ontbinden bij het niet oplossen binnen de termijn, dan kunt u nu de overeenkomst ontbinden.
[quote=bart616 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:56]Zoekster,
Doen we
Bedankt Ik hoop dan wel dat u een echte ingebrekestelling heeft gestuurd en niet een berichtje via het forum, dan zit u vanuit juridisch oogpunt gezien goed.
Hoi Bart, Wat balen dat je vaste diensten niet naar behoren werken. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum; tele2.nl/forum. Dan help ik je daar graag verder bij het oplossen van jouw probleem. Ikz ie je berichtje graag tegemoet. Groetjes, Petra
[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 15 sep 2015, 17:52]Hoi Bart, Wat balen dat je vaste diensten niet naar behoren werken. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum; tele2.nl/forum. Dan help ik je daar graag verder bij het oplossen van jouw probleem. Ikz ie je berichtje graag tegemoet. Groetjes, Petra
SERIEUS ?????
[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Hoi Bart, Jammer dat je zo ontevreden bent! Ik begrijp heel erg goed dat het je frustreert! Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder. Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 15 sep 2015, 17:52]Hoi Bart, Wat balen dat je vaste diensten niet naar behoren werken. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum; tele2.nl/forum. Dan help ik je daar graag verder bij het oplossen van jouw probleem. Ikz ie je berichtje graag tegemoet. Groetjes, Petra
Ach, die Petra en die Fleur, ze worden wel bezig gehouden op dit forum hoor.;-))
[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 15 sep 2015, 17:52]Hoi Bart, Wat balen dat je vaste diensten niet naar behoren werken. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum; tele2.nl/forum. Dan help ik je daar graag verder bij het oplossen van jouw probleem. Ikz ie je berichtje graag tegemoet. Groetjes, Petra
Zal ik jouw werk dan maar even overnemen Petra? Kijk hier (Petra dat woordje is roze/paars kun je op klikken moet je eens voor de aardigheid doen) en doe eens gek, begin daar de (ex)klant te helpen. Is dat nu echt zo moeilijk?
@Directie Tele2 doe Petra even op staande voet ontslaan, ze neemt haar 'baan' niet echt serieus. Oh wacht dat is zo opgedragen vanuit de directie..
Met mijn innige deelneming als contractant bij Tele2.
Uw probleem wordt rap behandeld als 'Pappen en nathouden'!
Zoek na uw contractuele verplichtingen een andere provider. Bij Tele2 bent u een ontevredene, waar zij u niet willen, kunnen of doen helpen, ja: 'Van de wal in de sloot'!
Er was even geen reactie op het forum van mij want je raad het al IK HAD GEEN INTERNET jaja weer een storing MAAR er komt vrijdag een monteur langs om alles te meten (meten is weten) Maar ik heb niks veranderd hier alleen dat het signaal uitvalt van Tele2 Maar na een niet vriendelijk gesprek met klachtenservice (klantenservice) heb ik ineens om 22:35 ineens weer internet
En toch volhouden dat het aan mijn zijde ligt
En de tweede brief gaat aangetekend als ingebrekestelling naar Tele2 Ik mag dat toch wel doen na 6 storingen in 5 maanden Of zou ik nog even wachten op storing 7.8.9 10 11 12 13 ......
Oja en dit dan (lees de regel ...Vervelend dat je een storing hebt.) Dit is echt de eerste keer......ach..................
Subject: We gaan het oplossen!
Je afspraak met de monteur
Beste ,
We hebben elkaar net aan de telefoon gehad. Vervelend dat je een storing hebt. We sturen een monteur langs. Hij komt op 18-09-2015 tussen 08:00 uur en 13:00 uur bij je thuis.
Oja van 12:45 tot 22:35 geen internet ach wat vervelend he !!!
Het vertrouwen is weg van mij aan Tele2 in zie op vele forums dat ik niet alleen sta hiermee
Tele2 moet echt veranderen in het omgaan met klanten Ik ben nu 5 maanden aan het strijden geweest met Tele2 om te krijgen wat ik mag verwachten de 11 Mbit
En zeker niet met de uitspraken van Tele2..... ja maar u hebt een betalingsverplichting aan ons En de levering verplichting dan ..............
Ik kan wel doorgaan maar voor mij is het over en uit..............
Hallo Bart, Ik begrijp dat de monteur inmiddels is geweest en ik ben benieuwd of er iets in de situatie is veranderd. Is er iets gedaan en wat heb je met de monteur besproken omtrent deze situatie? Wil je me dit laten weten via een bericht op ons forum? Groet, Rick
Nu ben ik (en anderen) niet te beroerd om een ongezouten mening te geven over de werkwijze van Tele2 webcare maar ben wel "teleurgesteld" dat Meneer Bart helemaal niets meer van zich laat horen. Aan de post van Rick hierboven te lezen is het probleem opgelost, hij kan immers de rapporten inzien en uiteraard heeft Tele2/Webcare er alle belang bij dat oplossingen ook vermeld worden. Ik denk dat Meneer Bart hierin ook een verantwoordelijkheid heeft, je kan wel roepen dat er niets gebeurd, roep dan ook terug als er wel iets is gebeurd.
Ja hoor ik wil wel reageren maar zoals ik tegen Tele2 heb gezegd dat ik het eerst even een paar wil aankijken. Het is al eerder voorgekomen dat het signaal goed was en een uur of wat later weer inzakte . Het signaal is nu stabiel maar traag hou 6 Mbit over van de 11.1 Mbit die uit de modem komt met TV aan
zoals ik eerder zo snel riep "het is goed" wil ik nu eerst even afwachten of dit een paar dagen goed gaat.
Maar Tele2 zou wel hun forum kunnen opheffen Daar wordt alleen gekeken maar niet op gereageerd naar de klant toe
[quote=bart616 schreef op maandag 21 sep 2015, 10:55]Maar Tele2 zou wel hun forum kunnen opheffen Daar wordt alleen gekeken maar niet op gereageerd naar de klant toe Met alle respect, er word op dat forum al 10 dagen gereageerd door Webcare. Als ik zo de eerdere, maar vooral de laatste reactie van Webcare lees krijg ik de indruk dat U zelf wilt bepalen hóe het opgelost gaat worden ?
De monteur is hier 18 Sept. geweest en een nieuwe modem geplaatst ,een uur later belde Tele2 hoe het was Ik vertelde dat ik de snelheid enkele dagen wilde testen, Tele2 vertelde dat ze mij enkele dagen later zouden bellen. Ik begreep van Ciana dat ze dat gisteren zouden doen (niet gedaan) Maar heb doorgegeven dat ze vanavond konden bellen En de regel dat U zelf wilt bepalen hóe het opgelost gaat worden snap ik niet zo
Het zal ook wel goed komen maar het heeft wel HEEEEL lang geduurd We wachten het af
p.s. de snelheid is nu stabiel maar hou weinig over om te internetten echt merkbaar i.v.m. de HD zenders , die verbruiken heel veel Hiervoor nooit problemen gehad alleen vele malen een storing
Hoi Bart616, Ik zie dat je met mijn collega Ciana ook contact hebt op ons forum. Heel goed.
Wat is je snelheid op dit moment? Is het stabiel? Ik zie dat in het systeem inderdaad staat aangegeven dat je teruggebeld zou worden, maar dat is helaas nog niet gebeurd. Wil je nog telefonisch benaderd worden? Want dan zorg ik dat dat gaat gebeuren. Als je het niet nodig vindt omdat het allemaal prima werkt is dat ook helemaal goed.
Laat het Ciana even weten op jouw forumbericht. Groetjes Kiko van Tele2
Ach wat vervelend voor mij he ! , dat Tele2 weer niet heeft gebeld Ik zie dat in het systeem inderdaad staat aangegeven dat je teruggebeld zou worden Wel communiceren via het Kassa en Tele2 Forum “echt te gek voor woorden”, maar gewoon even bellen ? Nee daar zijn ze te druk voor Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad die ik weken geleden gesteld heb Welke dat is ? dan lees je eerst maar de voorgaande berichten in al mijn topics Een nieuw spelletje ZOEK DE VRAAG Als het de vraag gevonden heb mag je antwoord geven hierop.
Hoi Bart, Jammer dat je zo ontevreden bent. Dat zie ik graag anders! Voor de optimale communicatie wil ik je vragen om het gesprek voort te zetten via ons forum. Anders lopen we informatie mis, aangezien we op 2 verschillende sites communiceren. Hopelijk kunnen we het oplossen. Groetjes, Petra
[quote=bart616 schreef op woensdag 2 sep 2015, 19:29] Ik denk dat ik naar Telfort glasvezel ga in 2016 Of Tele2 moet met iets beter komen
Mijn advies; Neem Vodafone Thuis glasvezel, ben ik ook naar over gestapt van Tele2 ellende. Vodafone nooit geen problemen mee en ook nog stuk goedkoper!
[quote=tele2webcare schreef op zondag 27 sep 2015, 20:29]Hoi Bart, Jammer dat je zo ontevreden bent. Dat zie ik graag anders! Voor de optimale communicatie wil ik je vragen om het gesprek voort te zetten via ons forum. Anders lopen we informatie mis, aangezien we op 2 verschillende sites communiceren. Hopelijk kunnen we het oplossen. Groetjes, Petra
Hi Petra!
Zeg, help je klant ff want die zit hier stevig te balen. Misschien, voor de optimale communicatie, kunt je beter het gesprek op het Kassaforum voortzetten, dan genieten wij ook een beetje mee....
We zijn inmiddels alweer 25 dagen verder....
Ik hoop dat het gauw wordt opgelost, dat zou supertof zijn!
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd. Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap? Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend. Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer