ka
door kasseur Jan 12, 2007 om 17:14
Computers & telefonie

Telefonie @home.

Weet iemand hoelang ik @home de gelegenheid moet geven om mijn telefoonaansluiting werkende te krijgen?ik wacht al vanaf 20-12-2006 op een goede aansluiting en krijg alleen te horen u moet geduld hebben.


 


 

305 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wanneer zou u aangesloten moeten zijn? Is het op 20-12 aangevraagd of was de leverdatum 20-12-06?

Indien 1): Levertijd is standaard 1 maand.

Indien 2): Helpdesk bellen. Mocht dat geen soelaas bieden, schriftelijk klagen een een redelijke deadline stellen (redelijk is geen twee dagen, maar eerder twee tot vier weken). Daarna contract eenzijdig ontbinden en overstappen naar een ander.

Laat u wel goed voorlichten over eventueel nummerbehoud. Dat is een vrij lastige en complexe zaak in dit soort gevallen.



ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kasseur,


In principe 30 dagen. Daarna kun je bij hen schriftelijk een finale datum aangeven (datum noemen). Gebruikelijk is in dit verband ongeveer 15 werkdagen. Schrijf in die brief ook dat je de overeenkomst als ontbonden beschouwt als zij die uiterste datum niet halen. Hopelijk is zo'n brief niet nodig, maar als het wél nodig is verstuur die brief dan aangetekend en met bewijs van ontvangst.


Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Read,


dank voor uw reactie maar opzeggen kan dat kosteloos ?er staat n.l. dat het instalatiepakket gratis is als je klant blijft maar als je annuleerd moet je dan toch het dure pakket betalen.


mijn aansluiting zou op 20-12-2006 gegarandeerd werken maar tot op heden nog niet. mailen brief  en bellen helpt niet,. we werken eraan wordt gezegd.


 

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo,


op 20-12-2006 zou ik gegarandeerd kunnen bellen zoals het hoort is mij beloofd mondeling en schriftelijk via kaartje bij instalatiepakket.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb ook @home telefonie, en het werkt naar volle tevredenheid. Ik heb het echter zelf geinstalleerd, dit was een stuk goedkoper dan via hen een monteur laten komen. Ik weet niet, of U het zelf zou moeten doen, of dat zij alles voor U aansluiten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer