al
door alida43 Jan 2, 2008 om 11:27
Computers & telefonie

Telefoon afschrijving

Ik heb mijn prepay telefoon op 20 December opgewardeerd met € 20,00 en nu is al ongeveer € 7,00 vanaf gegaan Ik heb 2 sms jes verstuurd. Wat is hier aan te doen Ik heb wel een berichtje ontvangen over beltegoed, zou dit de boosdoender zijn

864 9 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 2, 2008 om 11:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik zou eerder denken dat je aangemeld staat voor een (berichten) service.

Heb je ooit bv een ringtone aangevraagd waar je gsm niet voor geschikt is om te ontvangen ?

Het kan dan zijn dat de service (abonnement) blijft versturen waarvoor je dan betalen moet terwijl je niets ontvangt.

Groetjes,

stacey
door stacey - Jan 2, 2008 om 11:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Als je beltegoed blijft `verdwijnen` en je kunt niet ontdekken waardoor/hoe het te stoppen dan zou ik overwegen een andere prepaid sim kaart te kopen, dat zal dan een stuk goedkoper zijn, die kosten volgens mij zo rond de E 10,-

elenay
door elenay - Jan 2, 2008 om 12:18
1031 Antwoorden / 142 Vragen

@alida43

Leg je vraag even neer bij degene waar je prepaid van hebt. Zo heb ik laatst Vodafone gebeld en ze konden me precies uitleggen waarom er ineens zoveel was afgegaan. Succes ermee, Elena

hu
door hubertdevos - Jan 2, 2008 om 15:36
9 Antwoorden / 0 Vragen

IK WOON IN TENERIFE EN ER GING OOK VAN MIJN TEGOED AFGEGAAN ,

ZONDER TE BELLEN OF MSN ´SJES TEVERSUREN , HEB VASTE LIJN EN PC OM TE BELLEN EN BERICHTEN TE STUREN ,

HEB OP EEN WEEK ALLES OPGEBELD EN GEBRUIK MIJN GSM NIET MEER IS APNORMAAL DUUR , ALS IEDEREEN MINDER MOBIEL TELEFOON ZOU GEBRUIKEN ZULLEN DE PRIJZEN WEL DALEN , MAAR MENSEN LATEN ZICH BELAZEREN , DUS EIGEN SCHULD DIKKE BULD VOORHEEN HADDEN WE DIT TOCH OOK NIET ?

co
door condor - Jan 2, 2008 om 16:42
33 Antwoorden / 16 Vragen

Staat uw prepay telefoon misschien doorgeschakeld naar een vaste telefoon? Ik dacht dat als ik mijn mobieltje uit had staan er niets gebeurde. Maar voor elke doorschakeling betaal je en op een gegeven moment was mijn beltegoed op. Zonder dat ik gebeld had of eenm smsje had gestuurd.

tr
door transmoto - Jan 2, 2008 om 17:03
18 Antwoorden / 6 Vragen

Wat volgens mij hier ook mogelijk is is dat u eerst een bedrag op uw sms bundel moest hebben staan en dat u dat niet had waardoor een minimumbedrag van uw beltegoed naar sms bundel is gezet.

mo
door monica - Jan 2, 2008 om 20:48
70 Antwoorden / 8 Vragen

Hetzelfde had ik een half jaar geleden met KPN mobiel. Daar werd elke maand 5 euro afgeschreven en kreeg ik een sms met dat mijn beltegoed was aangevuld, maar ik had alleen geen tegoed meer. Bleek ik een bel-bundel te hebben, waarvoor ik mij zelf niet had aangemeld. Vraag even aan je provider of je voor zo'n bundel staat aangemeld en hoe je je kunt afmelden.

rexrex
door rexrex - Jan 2, 2008 om 21:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

zoaks een van vorige schrijvers stelt kan het zo wezen dat u op een abonnementsservice aangemeld bent, dit overkwam mijn dochter ook, (en maar mopperen , mijn beltegoed verdwijnt vanzelf) na gebeld te hebben met de provider kwam ik er achterm, gauw het nummer gebelt waar je het mee kon stoppen en het leed was geleden. het benodigde nr werd trouwens geleverd door de provider.

le
door lechat - Jan 3, 2008 om 15:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

eerts maar eens goed Nederlands leren schrijven zou ik zeggen.