stofzuigers
door stofzuigers Nov 22, 2010 om 17:33
Computers & telefonie

Telefoon minuten

Hallo,

ik zag bij telfort dat zij de gebelde minuten naar boven afronden.

bij welke telefoonaanbieder, is dit bovenstaande niet het geval? En mag je per gebelde seconde betalen?

Met Vriendelijke Groet,

Stofzuigers

547 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 22, 2010 om 17:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--En mag je per gebelde seconde betalen? --

NEE, waarom zou je dat mogen dacht je dan ?
Als het tarief per minuut is dan betaal je gewoon per minuut.

Weet niet of er nog providers zijn die per seconde afrekenen,
als ze er nog zijn zal het ook niet lang meer duren verwacht ik...........

stofzuigers
door stofzuigers - Nov 22, 2010 om 18:34
75 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=stacey schreef op maandag 22 nov 2010, 17:40]--En mag je per gebelde seconde betalen? --

Bij welke provider ronden ze NIET naar boven af,

is de vraag zo duidelijker???

stacey
door stacey - Nov 22, 2010 om 22:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Even wachten tot januari 2011 misschien,
dan brengt Vodafone volgens dit artikel ook weer Nieuwe abo`s die per seconde afrekenen, zullen de abo kosten wel verdubbeld zijn ;-)
Artikel

Of deze, maar die ken ik niet : --Afrekenen per seconde of per minuut? Youfone laat de keuze aan u! --Youfone

Zullen er wel meer zijn, dus even rondkijken zou ik zeggen.

edwardus
door edwardus - Nov 23, 2010 om 15:20
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bij Ben betaal je nog steeds per seconde. Heb ik zelf ook een tijdje gehad. Het signaal is iets minder sterk (=zelfde als T-Mobile) maar verder niks mis mee.

Voorde rest: check vooraf bellen.com.

Bij Telfort wordt (zo las ik elders) al sinds 2008 per minuut berekend, dus ik snap niet helemaal waarom je dat nu ineens een probleem vindt, maar goed.