canarische
door canarische Sep 3, 2016 om 21:09
Computers & telefonie

Telefoonopslag alcatel one touch

Hoe verwjder ik de telefoonopslag van mijn mobiel? Het is een alcatel one touch.

4340 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 3, 2016 om 21:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat niet in de handleiding te vinden?
Hoe aps te verwijderen en hoe foto's en filmpjes naar een externe sd kaart over te zetten zal daar vast wel in vermeld staan.

tenormin
door tenormin - Sep 3, 2016 om 21:24
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Vraag je toch, als je de handleiding niet hebt, op de site van Alcatel one touch? Via Google te vinden. Staat jouw vraag ook nu bij. ;-)

Cookies
door Cookies - Sep 3, 2016 om 21:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel zo handig om even te vermelden welk model je dan precies hebt.

En weet niet wat je precies bedoelt met 'telefoonopslag verwijderen'. Je kan niet blind van alles en nog wat gaan verwijderen.

canarische
door canarische Sep 3, 2016 om 22:34
15 Antwoorden / 24 Vragen

Alcatel C7 is het.Fotos en filmpjes etc allemaal verwijderd.En nog steeds melding van telefoonopslag is vol.

canarische
door canarische Sep 3, 2016 om 23:11
15 Antwoorden / 24 Vragen

Ja dat hebben we allemaal al geprobeerd.Er staan geen fotos en videos etc meer op.Het probleem is dat er geen apps kunnen worden toegevoegd zoals whats app etc.Dan komt de melding er is niet genoeg ruimte op uw telefoonopslag

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 3, 2016 om 23:42
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Canarische ,

Aanvulling op uw reactie :

DOOR CANARISCHE 3 SEP. 2016 OM 23:11
15 ANTWOORDEN / 22 VRAGEN

Ja dat hebben we allemaal al geprobeerd.Er staan geen fotos en videos etc meer op.Het probleem is dat er geen apps kunnen worden toegevoegd zoals whats app etc.Dan komt de melding er is niet genoeg ruimte op uw telefoonopslag

Lees hier eens de gegeven antwoorden ,

https://www.gebruikershandleiding.com/Alcatel-One-Touch-Pop-C7---7041X/453386/antwoord.html

aurora1
door aurora1 - Sep 4, 2016 om 14:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zie dat mijn reactie is verdwenen, dan nog maar een keer.
Apps verwijderen die u zelden tot niet gebruikt via instellingen, applicatiebeheer.
Als in de gsm een sd kaart geplaatst kan worden dat dan doen want daarop kunnen dan niet alleen foto;s, films en geluidopnames geplaatst worden maar sommige apps installeren vanzelf op de externe kaart.
In Google Play automatisch updaten uitzetten. Dat kan door GP te openen via de streepjes linksbovenaan en vervolgens instellingen.
U kunt per app de buffer legen
U kunt eveneens van een aantal apps de updates verwijderen, zoals bij Youtube en Google Maps om meer ruimte te krijgen
Automatisch syncroniseren uitzetten
Browsers zo instellen dat met afsluiten geschiedenis e.d. worden verwijderd.
Tijdelijk de CrapCleaner installeren, laten analyseren en opschonen. Ik zou geen extra vinkjes zetten. Erna weer verwijderen.
Mogelijk kunt u na deze opruimacties Whatsapp installeren. Bedenk wel dat elke update van whatsapp veel ruimte vraagt.

Cookies
door Cookies - Sep 4, 2016 om 14:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Breid je toch de opslag uit met een sd card? Verplaats je daarheen de apps die je kunt verplaatsen.