to
door tommieboi Jun 15, 2008 om 22:26
Computers & telefonie

Telfort 3

vervolg op Telfort 1 en Telfort 2

Dus een nieuwe reactie van mijn kant:

Bij deze stel ik U in gebreke voor het nakomen van de overeengekomen totstandbrenging van de internetverbinding  met ordernummer 11516062

Gebleken is dat de door u te leveren abonnementsdienst voor Telfort 20Mbit internet niet voldoen aan de daaraan in redelijkheid te stellen eisen.

De volgende betalingen zijn reeds afgeboekt:

  €  29,89,  €  29,89,   €  48,50,   €  57,58

Tevens heb ik alreeds ruim 70 Euro uitgegeven wegens de hoge kosten om informatie te krijgen via uw helpdesk. Ik heb alreeds meer dan 25 medewerkers van Telfort gesproken en tot op heden heeft dit niet het gewenste resultaat gehad.

Dus voor 235,86 krijg ik een Modem, voor een verbinding die ik niet kan gebruiken. En tevens heb ik geen telefort telefoonaansluiting en geen internet al sinds dato 15 Februari 2008

U helpdesk deelde mij mee dat er niet geleverd kon worden op het bestaande 2e ISRA punt, tenzij ik een KPN telefoonnummer kon overleggen.
Dit zogenaamd tweede aderpaar, is een aparte ISRA verbinding, waar ik, op aanraden van uw eigen helpdesk, een KPN telefoon abonnement op heb laten aansluiten. Dit met rede omdat de oorspronkelijke aanvraag, lukraak op een van de twee ISRA punten op het adres is aangesloten en het tweede, het juiste ISRA punt door U niet uniek geïdentificeerd kon worden. Tevens heb ik u meerdere malen op de hoogte gesteld over de informatie die U benodigd om de verbinding actief te maken.
Vervolgens heeft U twee maanden de tijd gehad om de aansluiting op dit ISRA punt actief te maken en zoals U het stelt, het voor U niet mogelijk bleek.
Dat U mij verantwoordelijk probeert te stellen voor de problemen die U bij U contacten tegenkomt, vind ik niet terzake doen. Ik heb getuige de verschillende brieven en talloze telefoontjes naar uw helpdesk meerdere malen geprobeerd om de verbinding tot stand te brengen.

Inderdaad er is iets geleverd, over een verkeerd ISRA punt, welke ontoegankelijk is en waar ik U op 17 Februari over heb ingelicht. Meerdere gegevensverstrekkingen van mijn kant omtrent het juiste ISRA punt, een KPN nummer op het ISRA punt en het juiste adres heeft niet tot aansluiting geleid. U stelt dus zelf al dat U niet kunt leveren.

Ik stel U al vanaf 15 januari 2008 in de gelegenheid om deze verbinding tot stand te brengen, echter tot op heden, heb ik nog steeds geen toegang op het account.

Ik heb meerdere malen contact gehad met uw helpdesk (ongeveer zo'n 25 keer) en na uitgebleven beloofde terugbel acties, het verschaffen van verkeerde informatie en het steeds uitstellen van de termijn waarop de verbinding te gebruiken zou zijn.  Ik heb u per post 2 maal geïnformeerd over het juiste adres en middels de brief van 30-05-2008 in gebreke gesteld.

Ik verzoek U dan ook vriendelijk om de alreeds geïnde abonnementsgelden terug te storten op mijn rekening 125905300
Verder zal ik op de opmerking dat ik een jaarcontract heb tot februari 2009 reageren met de opmerking dat U uw verplichtingen met betreffende de wederzijdse overeenkomt niet bent nagekomen en ik de overeenkomst daarom verbreek.

Ik heb ze middels dit schrijven dus in kennis gesteld dat ik de overeenkomst wil verbreken

310 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

he
door herzon - Jun 15, 2008 om 22:55
28 Antwoorden / 0 Vragen
0

Erg plezierig dat je elke keer een nieuw draadje begint. En ook bedankt voor al je persoonlijke info in dit verhaal. Vooral met je rekeningnummer is veel te doen!!!!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 15, 2008 om 23:32
3809 Antwoorden / 46 Vragen
0

Ja, Tommyboi, dat is niet erg slim van je, je rekeningnummer op internet te verspreiden, zodat heel de wereld dit kan lezen.

Als ik jou was, zou ik via contact in de linker kolom even een e-mailtje naar de redactie zenden en daarin vragen of ze op de plaats van je rekeningnummer a.u.b. allemaal xxxxxxxxxxxxxx willen zetten of de hele vraag willen laten vervallen.

Zekerheidshalve zou ik het rekeningsaldo en de kredietlimiet op €0,- (laten) zetten, voordat iemand anders je rood laat staan.

Hardware ERror MAN.



pb
door pbarendse - Jun 15, 2008 om 23:54
406 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar wat me wel opviel is het regelmatige gebruik van alreeds. Dat is dubbel op, want reeds en al betekenen hetzelfde en alreeds bestaat niet.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 16, 2008 om 01:03
3809 Antwoorden / 46 Vragen
0

@ Barendse, off topic:

Dat heet contaminatie.
Maar het is niet de gewoonte op deze site dat we elkaar op taalfouten wijzen, tenzij erom gevraagd wordt.
De strekking van deze site is een andere dan Nederlands leren. Dan kunnen we wel aan de gang blijven. Je mag allang blij zijn als de strekking van de zinnen begrijpbaar is, want dat is soms zelfs niet het geval.
Niet iedereen heeft een akte MO-Nederlands in de rugzak.
Hardware ERror MAN.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer