kenwel2
door kenwel2 Nov 7, 2009 om 21:09
Computers & telefonie

Telfort prepaid opwaarderen lukt niet

Heb prepaid kaartje van Telfort, ergens in Juni nog opgewaardeerd, als ik 1244 bel, kom ik niet in het menu om op te waarderen, opvragen tegoed werkt wel: Geldig tot 4 April 2010, heb wel het prepaidkaartej even in een ander (simlockvrij) mobieltje geplaatst, maar daar kun je zelfs nog niet eens een menukeuze doen als je 1244 belt, in de nokia gaat het werl, in de sony gsm gaat het met geen mogelijkheid, wat is hier aan de hand? Ook opwaarderen via internet al gekeken, maar daar kun je helemaal niets mee (op dit moment) wegens werkzaamheden aan de site van ze. Is Telfort nu zo'n slechte prepaid aanbieder, en als dat zo is, welk is een betere provider om prepaid te nemen, ook met betrekking van opwaarderen, alsook de geldigheid van het beltegoed? Hartelijk dank alvast! Groeten, Henri

1911 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Henri,

Of Telfort slecht is, zou ik niet weten (geen ervaring mee)
Zelf heb ik al jaren prepaid van T-Mobile en heb daar eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. (bijna overal bereik)
Minimaal €10 opwaarderen en het beltegoed is onbeperkt geldig, mits je 1 keer in de 6 maanden gebruik maakt van het toestel.
Ik waardeer altijd via de bank op, je belt dan 1244 en je geeft een pincode op en geeft dan aan voor hoeveel je op wilt waarderen, en klaar is Dirck.

Mijn ouders hebben Hi van KPN en hebben daarmee ook bereik op de camping, waar andere providers bijna geen bereik hebben.
Volgens mij is het beltegoed van Hi ook onbeperkt geldig.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Toch niet toevallig een ABN Amro rekening?

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 09:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hartelijk bedankt Birdies en Dirck! Ga een andere betere provider voor mijn vrouw haar prepaid zoeken, Telfort heeft de voorwaarden per 20 July jl. zodanig veranderd, dat Telfort de boom in kan wat ons betreft! We maken het tegoed van een eurotje of 10 nog op, en basta! Beiden een duim voor de tips, mbt. ABN Amro, dat wist ik, krijg je namelijk te horen als je tracht op te waarderen, hopelijk is dat duimengedoe gelukt. (Ook al vindt ik het nog steeds achterlijk, kinderachtig, en spelltjesgericht-achtig, maar ja, dat ligt aan de 'experts' die dit (mede) bedacht hebben, it's all in the game (voorlopig nog dan) Over een tijdje komt dit persoon wél met een mening over dat héle punten gelazer op deze site. aub even geduld...Bedankt, en Houdoe, zeggen wij dan in Broabant!

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 10:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag henri,

Je schrijft: Over een tijdje komt dit persoon wél met een mening over dat héle punten gelazer op deze site. aub even geduld...

Mijn advies is: kom nu al met jouw mening en formuleer verbeteringsvoorstellen. De komen weken worden door de ontwerpers van deze site nog allerlei verbeteringen aangebracht en bugs weggewerkt. Een te late reactie is het paard achter de wagen spannen en dat lijkt me niet de bedoeling en vrij zinloos.

Met vriendelijke en collegiale groet, ReadAC/Ton.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Read, bedankt, Groeten, Henri

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer