pe
door peek0006 Mar 28, 2012 om 21:57
Computers & telefonie

Telfort probleem

Ik heb mijn mobiel 3 keer ter reparatie aan geboden aan Telfort en 4 keer aan Vodafone een reparatie centrum in 1, van Samsung.
Heb hem 7 keer terug gehad met het zelfde probleem, het probleem is steeds wegvallen en terug in Fabrieks instellingen.
Wegvallen bedoel ik uit gaan en niet meer op een normalle manier aan zetten, Batterij er uit en hij doet het weer , dit probleem is er nogsteeds niet uit .
Wat moet ik doen HELP.

299 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt allemaal voor de hulp.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Terug gaan naar je verkoper, en omdat je telefoon nu na de derde reparatie nog niet goed is de verkoop ontbinden, dan wel een ander toestel claimen in dit geval. P.S. en nog bedankt voor je vriendelijke opmnerking ..............

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag het op het forum van Telfort. Daar word je doorgaans goed geholpen.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op vrijdag 13 apr 2012, 09:46: Terug gaan naar je verkoper, en omdat je telefoon nu na de derde reparatie nog niet goed is de verkoop ontbinden, dan wel een ander toestel claimen in dit geval. P.S. en nog bedankt voor je vriendelijke opmnerking ..............

En hoe zit het dan met de andere 4 reparaties?

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kennelijk wist TS dit niet en heeft het toestel 7 x ter reparatie gebracht. En jij weet wat het verhaal is na een derde reparatie.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen het maakt niet uit hoe het gezegd word.
Als ik het op 28 mrt 2012, hier op zet en pas na een opmerking plaats ( Bedankt alle) en daarna pas antwoord krijg op Vrijdag de 13e April, vind ik dit toch wel op z'n plaats.
Uiteindelijk heeft de Telfort winkel een heel nieuw toestel omgeruild, terwijl dat niet mag.
Want na 7 keer reparatie's en alles wat daar bij hoort, vond de winkel het genoeg, maar toch Kassa , en Telfort bedankt.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 23:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

peek0006 schreef op vrijdag 13 apr 2012, 22:11: Beste mensen het maakt niet uit hoe het gezegd word.
Als ik het op 28 mrt 2012, hier op zet en pas na een opmerking plaats ( Bedankt alle) en daarna pas antwoord krijg op Vrijdag de 13e April, vind ik dit toch wel op z'n plaats.
Uiteindelijk heeft de Telfort winkel een heel nieuw toestel omgeruild, terwijl dat niet mag.
Want na 7 keer reparatie's en alles wat daar bij hoort, vond de winkel het genoeg, maar toch Kassa , en Telfort bedankt.

Hallo zeg! Dit forum draait op vrijwilligers!

ve
door verwijderd - Apr 14, 2012 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Peek,

inderdaad zijn wij hier allemaal vrijwilligers, en dan commentaar leveren? Dan krijg je mijn soort opmerking en die van Carola.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2012 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat er niemand gereageerd heeft op jouw vraag komt waarschijnlijk doordat het Kassa forum de laatste tijd geteisterd wordt door een heel zielig persoon.

Dit zielig persoontje komt hier 's avonds en 's nachts om op allerlei topics te reageren en andere forumleden zwart te maken.

Grote kans dus dat jouw vraag binnen de kortste keren niet meer te zien was in het rijtje van net gestelde vragen.

Groet, Dirck