pe
door peek0006 Mar 28, 2012 om 21:57
Computers & telefonie

Telfort probleem

Ik heb mijn mobiel 3 keer ter reparatie aan geboden aan Telfort en 4 keer aan Vodafone een reparatie centrum in 1, van Samsung.
Heb hem 7 keer terug gehad met het zelfde probleem, het probleem is steeds wegvallen en terug in Fabrieks instellingen.
Wegvallen bedoel ik uit gaan en niet meer op een normalle manier aan zetten, Batterij er uit en hij doet het weer , dit probleem is er nogsteeds niet uit .
Wat moet ik doen HELP.

299 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

bedankt allemaal voor de hulp.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Terug gaan naar je verkoper, en omdat je telefoon nu na de derde reparatie nog niet goed is de verkoop ontbinden, dan wel een ander toestel claimen in dit geval. P.S. en nog bedankt voor je vriendelijke opmnerking ..............

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vraag het op het forum van Telfort. Daar word je doorgaans goed geholpen.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

mahadma schreef op vrijdag 13 apr 2012, 09:46: Terug gaan naar je verkoper, en omdat je telefoon nu na de derde reparatie nog niet goed is de verkoop ontbinden, dan wel een ander toestel claimen in dit geval. P.S. en nog bedankt voor je vriendelijke opmnerking ..............


En hoe zit het dan met de andere 4 reparaties?

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kennelijk wist TS dit niet en heeft het toestel 7 x ter reparatie gebracht. En jij weet wat het verhaal is na een derde reparatie.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mensen het maakt niet uit hoe het gezegd word.
Als ik het op 28 mrt 2012, hier op zet en pas na een opmerking plaats ( Bedankt alle) en daarna pas antwoord krijg op Vrijdag de 13e April, vind ik dit toch wel op z'n plaats.
Uiteindelijk heeft de Telfort winkel een heel nieuw toestel omgeruild, terwijl dat niet mag.
Want na 7 keer reparatie's en alles wat daar bij hoort, vond de winkel het genoeg, maar toch Kassa , en Telfort bedankt.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 23:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

peek0006 schreef op vrijdag 13 apr 2012, 22:11: Beste mensen het maakt niet uit hoe het gezegd word.
Als ik het op 28 mrt 2012, hier op zet en pas na een opmerking plaats ( Bedankt alle) en daarna pas antwoord krijg op Vrijdag de 13e April, vind ik dit toch wel op z'n plaats.
Uiteindelijk heeft de Telfort winkel een heel nieuw toestel omgeruild, terwijl dat niet mag.
Want na 7 keer reparatie's en alles wat daar bij hoort, vond de winkel het genoeg, maar toch Kassa , en Telfort bedankt.


Hallo zeg! Dit forum draait op vrijwilligers!

ve
door verwijderd - Apr 14, 2012 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Peek,

inderdaad zijn wij hier allemaal vrijwilligers, en dan commentaar leveren? Dan krijg je mijn soort opmerking en die van Carola.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2012 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat er niemand gereageerd heeft op jouw vraag komt waarschijnlijk doordat het Kassa forum de laatste tijd geteisterd wordt door een heel zielig persoon.

Dit zielig persoontje komt hier 's avonds en 's nachts om op allerlei topics te reageren en andere forumleden zwart te maken.

Grote kans dus dat jouw vraag binnen de kortste keren niet meer te zien was in het rijtje van net gestelde vragen.

Groet, Dirck

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer