ru
door ruig May 18, 2004 om 13:59
Computers & telefonie

Telfort verhoogt internationale tarieven

Met vrij weinig ruchtbaarheid gaat Telfort de internationale tarieven (flink)verhogen. Ze noemen het zelfs actie voordeel tarieven, terwijl ze in sommige gevallen toch tot 4 keer duurder zijn geworden. Vooral het gebeld worden in het buitenland wordt extreem veel duurder. Zie ook:


http://www.telfort.nl/actie/voordeelnetwerk/tarieven/


Nu beweert Telfort dat zij de tarieven kunnen verhogen, terwijl de abonnee houders het abonnement niet kunnen opzeggen. Ik zou hier graag wat advies over willen hebben, want voor mijn werk zit ik veel in het buitenland en deze verhoging kan dan flink in de papieren gaan lopen. Bij telfort wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.


Met dank voor de hulp, Rob

320 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 18, 2004 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u er bij vermeld had welk abonnement u heeft, dan was het wat makkelijker vergelijken! MVG

ve
door verwijderd - May 19, 2004 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Telfort mag de algemene voorwaarden van een contract wel wijzigen, maar moet u ruim van tevoren daarvan in kennis stellen. U kunt dan schriftelijk het contract ontbinden (uw abonnement opzeggen). Er zijn echter twee problemen, ten eerste vallen gesprekskosten niet onder de algemene voorwaarden maar vaak onder secundaire voorwaarden. Dit probleem valt wellicht te omzijlen als er in de algemene voorwaarden iets staat over de gesprekskosten, hoe deze gewijzigd mogen worden e.d. Als er staat dat telfort vrij is de gesprekskosten te wijzigen of iets dergelijks heeft u weinig om op te staan. Het tweede probleem is dat het contract u waarschijnlijk ook iets heeft geboden, de "bruikleen" van een toestel voor de duur van 1 of 2 jaar. daarna is het toestel van u. als u het contract zou mogen ontbinden kan telfort een deel van de kosten van uw toestel in rekening brengen. Mijn advies is dus lees de algemene voorwaarden of vraag deze op bij telfort. heeft u deze algemene voorwaarden nog nooit eerder gezien vraag dan of zij een ondertekend exemplaar in hun bezit hebben. succes 

ve
door verwijderd - May 19, 2004 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor de reacties. Ik heb overigens een Telfort 200 abo, maar dat maakt voor het internationaal bellen niets uit - deze zijn hetzelfde voor alle abonnementen.


Slim dat het toestel in bruikleen is. Al heb ik deze niet van Telfort ontvangen, maar via een 3de partij - via een internetshop de bestelling gedaan. Deze sponsort via een cashback van Telfort de telefoon.


mvrgr, Rob

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer