st
door stiertje_1 Apr 20, 2005 om 21:54
Computers & telefonie

The Sims 2 in strepen

Hallo,
Ik weet niet of dit duidelijk is: mijn sims schimmeren. Strepen op de plek waar ze lopen. Ik het Studentenleven al al gedeinstalleerd en geinstalleerd om te kijken of het probleem dan opgelost was. Dat was niet het geval. Bij het updaten van de CD-romdrive heb ik tegelijkertijd Ati radeon 9600 gedownload en geinstalleerd. Daarna is het dus fout gegaan met the sims. Ik heb de update voor de videokaart gedeinstalleerd voordat ik studentenleven opnieuw installeerde. Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. HELP!
Misschien heeft iemand enig idee wat ik fout gedaan heb en hoe ik het kan herstellen.

BVD, groetjes!

843 10 Rapporteer

freya
door freya - Apr 21, 2005 om 10:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo stiertje,

Je kunt het beste altijd de gecertificeerde drivers van ATI zelf gebruiken. Via onderstaande link kun je deze ATI drivers downloaden.

Ati (Catalyst) drivers

m.vr.gr. Freya

tigertje
door tigertje - Apr 21, 2005 om 18:59
402 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt er dus nieuwe Ati drivers op laten zetten via de cd van de Sims?

Als dat het geval is kun je proberen gewoon de nieuwste Ati-drivers te downloaden en kijken of het daarmee beter gaat.

st
door stiertje_1 - Apr 21, 2005 om 19:01
38 Antwoorden / 9 Vragen

Tja, dat is nu juist het probleem. Ik had de Ati-drivers ge-update via de Sony Vaio site. Ik denk dat ik de Ati-drivers eerst niet gebruikte??? Ik heb echt geen idee. Ik hoop dat je hier iets meer mee kunt.
BVD. Groetjes AM

st
door stiertje_1 - Apr 21, 2005 om 19:03
38 Antwoorden / 9 Vragen

De Ati-drivers kwamen dus niet van de sims-cd. Ik heb wel tijdens het spelen van de sims iets veranderd omdat zodra ik de drivers setup had gedaan, het spel die strepen vertoonde. Freya, misschien weet jij ook nog iets? BVD, groetjes AM

st
door stiertje_1 - Apr 21, 2005 om 19:03
38 Antwoorden / 9 Vragen

De Ati-drivers kwamen dus niet van de sims-cd. Ik heb wel tijdens het spelen van de sims iets veranderd omdat zodra ik de drivers setup had gedaan, het spel die strepen vertoonde. Freya, misschien weet jij ook nog iets? BVD, groetjes AM

st
door stiertje_1 - Apr 24, 2005 om 19:35
38 Antwoorden / 9 Vragen

Hai Freya,
Helaas is het probleem juist dat ik ATI-drivers heb ge-update. Vanaf dat moment zijn de strepen er. Ik heb het programma nu al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Ook de Ati drivers heb ik weer uitgeschakeld, maar helaas is er geen verandering in gekomen. Ik moet geloof ik juist de Radeon driver en niet de Ati of zoiets???? Ik heb geen andere oplossing meer dan de pc in kooptoestand hertstellen, heb ik het gevoel. Maar eerlijk gezegd voel ik daar niet zoveel voor. Ik zou je dan ook erg dankbaar zijn als jij nog wel een idee hebt. Overigens was The Sims aan het draaien toen ik een verandering via het Ati-menu probeerde te doen om er voor te zorgen dat de strepen verdwijnen. BVD voor je reactie. Groetjes, AM

va
door valentijn76 - May 5, 2005 om 18:45
5 Antwoorden / 2 Vragen

je kan ook even bij je apaaratenbeheer de drivers van je videokaart verwijderen,en dan opnieuw opstarten.Je kan nu weer je originele drivers installeren

va
door valentijn76 - May 5, 2005 om 18:47
5 Antwoorden / 2 Vragen

je kan hier de nieuwste drivers halen,ik heb namelijk ook een radeon 9600

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

ve
door veendam_1 - Oct 17, 2005 om 16:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

laat iemand ff naar je pc kijken

vladja
door vladja - Oct 17, 2005 om 16:28
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Heel oud simstreepje.

Vladja