a
door a drost Apr 24, 2012 om 21:07
Computers & telefonie

Ticket

januari hebben wij twee tickets besteld voor soldaat van oranje twee kaarten op rij drie wij moesten hier voor betalen 178 euro plus reserveringskosten 192,58 wat zie ik tot mijn ergernis dat wij een mail kregen met de kaarten die wij uit moesten printen op rij 33 kaarten van 39 euro en stoel nummer 20 en 18 dit hadden wij niet besteld in jullie mail hadden wij voor ons de kaarten gereserveerd dat was al in januari dus wij begrijpen niet dat jullie een mail sturen van de kaarten van 39 euro jullie zouden de orginale kaarten sturen van 79 euro stond in de mail ik denk dat hier een fout bij jullie is gemaakt de kaarten zijn bestemd voor 6 mei graag zie ik de kaarten van 79 euro voor het weekend verschijnen via mail of post en zo niet dan nemen wij verder contact op met radar en consumentenbond en kassa wij vinden dat dit niet kan

2417 11 Rapporteer

sy
door sylli - Apr 24, 2012 om 21:15
250 Antwoorden / 40 Vragen

En wat is nu precies de vraag voor de forumleden op deze site?
Dit is een consumentenrubriek waarbij het de bedoeling is dat u een concrete vraag stelt en de forumleden proberen u dan met een oplossing te helpen...

sy
door sylli - Apr 24, 2012 om 21:19
250 Antwoorden / 40 Vragen

Okay, nu iets aardiger: uiteraard is het heel vervelend voor u dat u veel goedkopere tickets heeft gekregen dan waarvoor u betaald heeft. Maar heeft u de tickets gekocht bij een "echt" ticketbureau?

a
door a drost - Apr 24, 2012 om 21:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

rangticket 1 via internet besteld eerste keer

frans75
door frans75 - Apr 24, 2012 om 21:47
202 Antwoorden / 0 Vragen

Dus je bestelt iets voor het eerst zonder de voorwaarden of FAQ te lezen?

Dan had je al een antwoord op je vraag gehad.....

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2012 om 21:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik wens u veel succes, rang1tickets.nl is geen officieel verkooppunt, maar een reseller.

melomaan
door melomaan - Apr 24, 2012 om 21:53
157 Antwoorden / 1 Vragen

Oeps....zie net dat rang 1 tickets een bedrijf is....dacht dat het de bestelde rang was.

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2012 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgende keer eerst even bij vraag & beantwoord kijken: rang1ticket.

melomaan
door melomaan - Apr 24, 2012 om 22:02
157 Antwoorden / 1 Vragen

Bij welk ticketbureau op internet heeft u de tickets gekocht?

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2012 om 21:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag a drost,

Klik hier... voor algemene informatie over ticketverkoop en doorverkoop van tickets en Klik hier... voor informatie over de prijzen voor Soldaat van Oranje. Ik denk dat u voor tickets van 39 E een prijs van 79 E betaald heeft vanwege het doorverkopen door het doorverkoopadres genaamd rang 1 ticket. De reserveringskosten komen me ook vrij hoog voor, d.w.z. hoger dan gemiddeld bij een officieel verkoopadres, maar daarin kan ik me vergissen.
Deze keer hebt u niet goed opgelet en zomaar ergens de tickets besteld en helaas dus pech, voor een volgende keer weet u nu beter.... Overigens geldt ook dat soms doorverkochte tickets niet geaccepteerd wordt als toegangsbewijs.

Vr.gr.

ab
door abcde - Apr 25, 2012 om 21:44
146 Antwoorden / 11 Vragen

...bent u misschien een leesteken vergeten bij het bestellen van de tickets???

jo
door jorisw - Apr 25, 2012 om 22:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=abcde schreef op woensdag 25 apr 2012, 21:44]...bent u misschien een leesteken vergeten bij het bestellen van de tickets???

Er zijn gewoon 3 toesten kapot van het toetsenbord van TS: de shift, de punt en de komma....