gu
door guusderooij Aug 23, 2005 om 15:52
Computers & telefonie

Tiscali ADSL Steeld?

In mei 2005 sloot ik een ADSL abonnement af bij Tiscal (ADSL LIVE 4MB) Één van de extra's was 10 gratis sms berichten per dag. Nu is ineens zonder een bericht vooraf deze dienst veranderd. Tiscali biedt nu 25 SMS berichten per maand gratis aan. En geeft de mogelijheid 25 SMS berichten te kopen á € 2,25. Inplaats van de 30 á 31 x 10 gratis berichten, krijg ik er nu dus 25. Blijft over 275 : 25 x  € 2,25 = bijna € 15, 00. Eigenlijk is mijn abonnement dus bijna € 15,00 duurder geworden. Zonder dat Tiscali. hier van te voren over verwittigd heeft. Ik voel me bestolen.

315 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Guus,

Het is nou eenmaal zo dat Tiscali zelf bepaalt wat ze gratis of niet
aanbieden, dit staat los van de Voorwaarden waaronder je een abonnement
hebt afgesloten.

Je krijgt tenslotte nog steeds 25 SMS'jes per maand gratis, hoewel het
verschil van ca. 275 gratis SMS'jes per maand wel groot is natuurlijk.

Zo is de Homepage-server van Tiscali ook al maandenlang onwerkbaar,
bestanden uploaden naar mijn eigen Homepage kan al lang niet meer.

Maar ja, als je hierover klaagt dan zeggen ze dat het toch maar een
gratis stukje dienstverlening is, en voor hun dus geen prioriteit heeft.

En volgens de Voorwaarden hebben ze gewoon gelijk.

Al deze 'extra dienstverlening' valt dus buiten het abonnement, dus ook die gratis SMS'jes...

Ik ben zelf ook Tiscali-abonnee dus ik vind dit ook niks.

Maar 'stelen' is een groot woord, je hoeft die SMS'jes niet te sturen

Leuk is anders, maar je kan er niets aan doen...!

Groet,

Enterprise.